پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران دیده شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بر اساس تصاویر اختصاصی خودروبانک خودروهای وارداتی فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ به صورت CBU (وارداتی) توسط شرکت پارسیان موتور وارد کشور شده است. این خودروها که مراحل کسب استانداردهای لازم و شماره‌گذاری را طی کرده‌اند احتمالا به زودی به بازار خودرو کشور عرضه خواهند شد.

ویدیو حضور فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران

 

 

 

پارسیان موتور قبلاً نیز در تولید و عرضه خودروهای تجاری فیات فعال بوده است. محصول برجسته این برند، فیات دوکاتو است که به صورت ون تجاری در بازار ایران عرضه می‌شود.

 

 

برند فیات ایتالیایی به عنوان یکی از برترین سازندگان خودروهای اقتصادی و پرطرفدار در بازار اروپایی، مجموعه‌ای از مدل‌های متنوع را در ارائه محصولات خود به مشتریان درنظر گرفته است. علیرغم گسترش فعالیت‌های فیات در کشورهای مجاور ایران مانند ترکیه، این برند تا به حال در بازار ایران حضور چشمگیری نداشته است.

 

فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳

 

 

مشخصات فنی فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳

فیات ۵۰۰ یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار اروپا است که از سال ۱۹۵۷ میلادی تاکنون در چندین نسل مختلف تولید شده است. نسخه جدید این مدل از سال ۲۰۰۷ به خط تولید فیات اضافه شد و تاکنون تولید و عرضه آن ادامه دارد. این خودرو در مدت کوتاهی بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به بازار ایران وارد شد. با این وجود، تعداد نسخه‌های فیات ۵۰۰ در ایران چندان زیاد نیست و این موضوع باعث شده است که یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های جهان برای ایرانیان ناشناس بماند.

فیات ۵۰۰ در سال ۲۰۱۶ میلادی به روزرسانی شد و نسخه‌های وارد شده به ایران نیز مربوط به خودروهای به روز شده هستند. این مدل با مجموعه‌ای از موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی در بازار جهانی عرضه شده است و هنوز مشخص نیست که نسخه‌های وارد شده به ایران با چه نوع موتوری مجهز هستند.

 

 

با این حال، قوی‌ترین موتور بنزینی فیات ۵۰۰، موتور ۱٫۴ لیتری با تنفس طبیعی است که تقریباً ۱۰۰ اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند. نسخه‌های قبلاً وارد شده به ایران از فیات ۵۰۰، مجهز به موتور ۱٫۲ لیتری با تنفس طبیعی و ۶۹ اسب بخار قدرت بوده‌اند.

 

نوشته فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران دیده شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992