پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=45224

پیام حسین طاهرمحمدی، رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت آغاز به کار دوره هشتم هیات رئیسه اتاق اصناف ایران
«طاهرمحمدی» رئیس اتاق اصناف ایران شد

باسمه تعالی

إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِم

خانواده سربلند اصناف سراسر کشور
به یاری پروردگار متعال و با همت شما، اصناف کشور هشتمین هیات رییسه خود را برگزید. صحنه پر شور و شعوری که از دهم اردیبهشت ماه آغاز و در واپسین روز این ماه به سرانجام رسید، تماماً تجلی قدرت و قوت بالای تحلیل و درک حساسیت این انتخابات بود و از اصناف کشور نمودی عاقلانه، پر شور و نشاط، مصمم و آگاه به منصه ظهور رساند. شکل گیری رقابتی مسئولانه و دمکراتیک از مهم‌ترین دستاوردهای این دوره از انتخابات بود. انتخاباتی که به جهت خروج بسیاری از زحمت‌کشان و پیشکسوتان اصناف از حساسیتی دوچندان برخوردار بود.
اینجانب جبهه شکرگزاری به درگاه خداوند یگانه می‌سایم و خاضعانه سپاس‌گزار کلیه تلاش‌های یکایک اعضای محترم اجلاس و منتخبین محترم هیات رییسه صرف‌نظر از محتوای آرا بوده و خواهم بود؛ چرا که خلق چنان صحنه‌ای بی درایت ایشان میسر نبوده و با پایان فرایند انتخابات، روز همدلی و مرافقت اصناف خواهد بود تا در کنار هم با اتحادی مثال زدنی منافع مشترک اصناف و حاکمیت را در جهت تعالی کشور و ملت در کنار هم محقق سازند و این مسأله قطعا اولویت دوره جدید هیات رییسه خواهد بود.
علی‌رغم برخی تعلل‌های صورت گرفته در صدور و تحویل اعتبارنامه و تمام تخریب هایی که به صورت سازمان یافته علیه هیات رئیسه منتخب انجام شد، مع الوصف تمام وجهه همت اینجانب و همکارانم در هیات رییسه دوره جدید بر تحقق «اتاقی برای همه اصناف» خواهد بود و در این راستا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های داخلی اتاق و بدنه کارشناسی آن، استمداد از ظرفیت نخبگان آشنا به بازار و هم افزایی با تشکل‌های صنفی سراسر کشور، سعی خواهیم نمود به شکلی برنامه محور و بر پایه خرد جمعی، صدای اصناف سراسر کشور باشیم. برای نیل به این هدف، یقینا درهای اتاق به روی همه دلسوزان اصناف، صرف نظر از رویکرد و تعلقات فکری، جناحی و… در چارچوب منافع اصناف گشوده خواهد بود.
در پایان ضمن تشکر مجدد از حسن اعتماد اعضای اجلاس و منتخبین ایشان در هیات رییسه و همچنین تمامی اعضای هیات رییسه دوره قبل به ویژه پیشکسوت اصناف جناب آقای فراهانی، دست یاری ابتدا به سوی پروردگار متعال و سپس به سوی کلیه اصناف کشور و نمایندگان آنها دراز میکنم. به منظور تحقق وعده‌های ارائه شده و ایجاد اتاقی منسجم بر مبنای حاکمیت قانون و شفافیت با تصمیماتی کارا و اثربخش در جهت منافع اصناف ایران، سعی خواهد شد تا از این فرصت مغتنم، به بهترین شکل برای خدمت به اصناف استفاده شود.

والعاقبه للمتقین

حسین طاهرمحمدی

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992