پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیس‌لیفت جدید فولکس واگن توارگ معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، نسل سوم توارگ سال ۲۰۱۸ معرفی شد و از همان ابتدا این شرکت اعلام کرد این خودرو به بازار آمریکا راه پیدا نخواهد کرد. حالا پس از پنج سال و فروش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از این خودرو، فولکس واگن برای دستیابی به سهم بیشتر بازار این شاسی بلند را ارتقا داده است.

برخی از تغییرات فولکس واگن توارگ شامل دو نوار نورانی LED در جلو و عقب، رینگ‌های ۱۹ تا ۲۱ اینچ متنوع برای نسخه‌های معمولی و سایز ۲۲ اینچ برای تریم R و R-Line با روکش خاکستری و لوگو عقب نورانی است. اما اصلی‌ترین تغییر فولکس واگن توارگ چراغ‌های پیشرفته میکرو LED ماتریسی سه تکه L مانند محسوب می‌شود که در پورشه کاین ۲۰۲۴ نیز شاهد آن هستیم. این چراغ‌ها که از هر کدام از ۱۹٫۲۱۶ LED HD تشکیل شده، بدون کوچکترین آزاری برای خودروهای رو به رو می‌تواند مسیری بسیار تاریک را به بهترین نحو روشن کند.

کابین خودرو فولکس واگن توارگ فرم اصلی خود را حفظ کرده اما حالا به صورت استاندارد از Innovision Cockpit بهره می‌برد. نمایشگر هایبرید پشت فرمان حالا جای خود را به نمایشگر دیجیتال ۱۲ اینچ داده تا در کنار نمایشگر ۱۵ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی که وضوح بالا دارد بهترین تجربه کاربری با سیستم ناوبری، پشتیبانی از فرمان صوتی و اپل کارپلی و اندروید اتو را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

 

برخی از ادوات کابین فولکس واگن توارگ تغییر پیدا کرده‌اند و به مشکی پیانویی تبدیل شده‌اند. امبینت لایت ارتقا یافته همراه با نوشته توارگ در قسمت سرنشین، پورت USB-C، نمایشگر هدآپ و سیستم صوتی سفارشی ۷۳۰ وات Dynaudio از دیگر ویژگی‌های این کابین به حساب می‌آیند.

در لیست قوای محرکه این شاسی بلند، اولین پیشرانه از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتر توربو است که ۳۳۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. دیگر گزینه‌ها شامل نمونه ۶ سیلندر ۳ لیتر توربو دیزل با ۲۲۸ و یا ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت و نمونه هایبرید با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتر و یک موتور الکتریکی با ۳۷۵ اسب‌بخار در نسخه استاندارد و ۴۵۶ اسب‌بخار در نسخه R می‌شود. صرف نظر از پیشرانه‌ها، تمام مدل‌ها از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم ۴Motion به صورت استاندارد بهره می‌برند.

فولکس‌واگن این خودرو را در تریم‌های Basic, Elegance, R-Line, R عرضه می‌کند که قیمت آن در آلمان از ۶۹٫۲۰۰ یورو آغاز و تا ۹۳٫۸۷۰ ادامه پیدا می‌کند.

نوشته فیس‌لیفت جدید فولکس واگن توارگ معرفی شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992