پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک دستگاه قضا به حل مشکل دپو ضایعات مدیران خودرو از گمرک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایرنا – رییس کل دادگستری کل کرمان ضمن تشریح حمایت های قضایی از شرکت های خودروسازی شرق این استان آن را تلاش برای حفظ اشتغال کارگران خواند و توضیحاتی درباره مشکلات مدیران خودرو ارائه کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از صنایع خودروسازی شرق این استان گفت: پشتیبانی های قضایی به منظور حل مشکلات واحدهای خودروسازی در حقیقت پشتیبانی از حفظ اشتغال بالغ بر ۱۰ هزار نیروی متخصص و کارگر فعال در این واحدها و نیز ایجاد زمینه ایجاد اشتغال جدید است.

به گفته وی در پی مشکلات به وجودآمده ناشی از دپو کالاهای ضایعاتی و نیز عدم امکان خروج برخی کالاهای نو مربوط به شرکت خودروسازی مدیران خودرو از گمرک، مقرر شد براساس پشتیبانی دستگاه قضایی و با تشکیل کارگروهی تخصصی با محوریت سازمان صمت، مشکل این واحد تولیدی برطرف و فضای مورد نیاز برای توسعه فعالیت خطوط تولید این کارخانه ایجاد شود.

وی اظهار داشت: کارگروه تخصصی مربوطه با حضور نمایندگان شرکت خودروسازی، گمرک، صمت، سازمان بازرسی و اداره اطلاعات تشکیل شده و نتیجه آن به ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام می شود.

ریسس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: همواره تاکید بر این است که در پیشنهاد راهکارهای رفع مشکلات موجود به منظور حمایت از تولید، ضمن رفع مشکلات واحدهای تولیدی، حق و حقوق دولت نیز استیفا شود.

وی تاکید کرد: چرخ صنایع خودروسازی با حمایت دستگاه قضایی استان کرمان بر مدار تولید می چرخد.

نوشته کمک دستگاه قضا به حل مشکل دپو ضایعات مدیران خودرو از گمرک اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992