پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=44353

نورالدين مهري، رئيس اتحاديه پيچ و مهره فروشان تهران:
امضاي تفاهم نامه ساخت يک باب خانه بهداشت از سوي خيرين پيج و مهره فروشان تهران در روستاي زلزله زده حصار شهرستان خوي

رئيس اتحاديه پيچ و مهره فروشان تهران از امضاي تفاهم نامه ساخت يک باب خانه بهداشت در روستاي زلزله زده حصار از توابع شهرستان خوي في مابين دانشکده علوم پزشکي شهرستان خوي و خيرين صنف پيچ و مهره فروشان تهران در تاريخ ۲خرداد ۱۴۰۲ در محل اتحاديه خبر داد.

نورالدين مهري، رئيس اتحاديه پيچ و مهره فروشان تهران با اعلام خبر فوق گفت: سال گذشته به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوي با هماهنگي مسئولان ذيربط منطقه، به نيابت از سوي خيرين و اعضاي پيچ و مهره فروشان براي بررسي و ارزيابي نيازمندي هاي هموطنان آسيب ديده بازديد سه روزه از منطقه داشتيم که کمک هايي هم در قالب انواع البسه و چادر ارسال شد که خوشبختانه به دست افراد ذي حق نيز رسيد.

مهري ادامه داد: در ادامه اين موضوع و با توجه به مبالغ باقي مانده از کمک هاي مالي جمع آوري شده ۱۶ ارديبهشت سال جاري دوباره به همراه خيرين به اين منطقه مراجعه کرديم که با راهنمايي هاي بخشداري براي هماهنگي جهت ساخت يک خانه بهداشت با دانشکده علوم پزشکي شهرستان خوي وارد مذاکره شديم. در همين خصوص جلسه اي با دکتر حبيب زاده رئيس دانشکده برگزار و در نهايت روستاي حصار بخش فيرورق به دليل موقعيت استراتژيک و اتصال ديگر روستاها به آن به عنوان محل احداث خانه بهداشت انتخاب شد.

رئيس اتحاديه پيچ و مهره فروشان تهران افزود: خوشبختانه روز سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲با حضور دکتر حسين حبيب زاده، رئيس دانشکده علوم پزشکي شهرستان خوي و هيئت همراه در محل اتحاديه تفاهم نامه اي براي تحقق اين مهم با امضاي ايشان و بنده به عنوان رئيس اتحاديه منعقد شد تا به مانند هميشه با همت بلند اعضاي خير صنف اين بار براي ارتقاي سطح بهداشت و سلامت هموطنان آسيب ديده در اين منطقه زلزله زده گام برداريم.

مهري در پايان گفت: به اميد خدا در چند روز آينده مراسم کلنگ زني احداث خانه بهداشت روستاي حصار برگزار خواهد شد تا کارهاي عملياتي و اجراي آن شروع شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992