پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات فنی چری تیگو ۷ پرو هیبریدی منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در جدیدترین کاتالوگ وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین جزئیاتی درباره نسخه هیبریدی کراس‌اوور چری تیگو ۷ پرو منتشر شده است.

این مدل براساس تیگو ۷ پرومکس ساخته شده که فروش آن از ماه ژانویه در روسیه آغاز شده است. از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری این مدل هیبریدی جدید می‌توان به جلوپنجره جدید، سپر جلوی جدید با چراغ اضافی و درگاه شارژ روی گلگیر جلو سمت راننده اشاره کرد.

چراغ عقب سراسری توسط لوگوی چری به دو بخش تقسیم شده و نام تیگو ۷ پرو روی درب عقب قابل مشاهده است. البته این مدل در چین با این نام شناخته نمی‌شود و احتمالا تیگو ۷ یا تیگو ۷ پلاس نامیده شود. بنابراین، احتمالا این مدل هیبریدی برای صادرات طراحی شده باشد و چری قصد فروش آن در چین را نداشته باشد.

ابعاد دقیق این کراس‌اوور هیبریدی ۱.۷۵*۱.۸۴*۴.۵ متر با فاصله محوری ۲.۷ متر است. گویا به جز افزایش ۴ سانتیمتری ارتفاع، ابعاد تیگو ۷ پرو فعلی بازار روسیه را حفظ کرده است. در عین حال، وزن مدل جدید کمتر شده است: ۱۴۲۱ کیلوگرم در مقابل ۱۵۴۰ کیلوگرم. حداکثر سرعت مدل جدید ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت است.

 

تیگو ۷ پرو هیبریدی

 

اطلاعاتی درباره پیشرانه هیبریدی منتشر نشده و فقط نوع موتور درون‌سوز که به عنوان بخشی از این پیشرانه کار می‌کند ذکر شده است. این موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ توان ۱۵۶ اسب بخار تولید می‌کند و روی تیگو ۸ پرو هیبریدی نیز نصب شده است که به زودی وارد بازار چین خواهد شد. بر این اساس می‌توان حدس زد که سایر مشخصات فنی این کراس‌اوورها یکسان باشد.

چری پیش از این وعده داده بود تا تیگو ۷ پرو هیبریدی را پاییز امسال در روسیه عرضه کند. با توجه به اینکه اکنون این خودرو در کاتالوگ وزارت صنعت چین ظاهر شده است، احتمالا تولید انبوه آن در آینده بسیار نزدیک آغاز خواهد شد.

 

نوشته مشخصات فنی چری تیگو ۷ پرو هیبریدی منتشر شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992