پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بستیون T99، رقیب سانتافه و سورنتو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، بستیون زیرمجموعه شرکت FAW است که اخیرا دو مدل T55 و B70 را به بازار روسیه عرضه کرده بود و حالا نسخه بزرگتر T99 نیز از این برند آماده ورود به بازار روسیه است. T99 بزرگترین محصول بستیون به حساب می‌آید که سال ۲۰۱۹ معرفی و سال گذشته نسخه به روزرسانی شده آن در چین عرضه شد اما این شرکت نسخه قبل از به روز رسانی را به بازار روسیه می‌فرستد.

از نظر ابعاد، با ۴۸۰۰ میلی‌متر طول، ۱۹۱۵ میلی‌متر عرض، ۱۶۸۵ میلی‌متر ارتفاع؛ T99 هم رده سانتافه و سورنتو است. دو ردیف صندلی برای این کراس‌اوور در نظر گرفته شده که ۵ سرنشین بزرگسال را در خود جای می‌دهد.

تنها یک قوای محرکه برای این خودرو وجود دارد که از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتر توربو با ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که تنها مختص به بازار روسیه خواهد بود زیرا در چین این خودرو با گیربکس ۸ سرعته به فروش می‌رسد. با چنین اعدادی، T99 تنها به ۸٫۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. قیمت این خودرو در روسیه ۲٫۹ تا ۳ میلیون روبل خواهد بود.

نوشته بستیون T99، رقیب سانتافه و سورنتو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992