پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توضیحات سایپا درباره یک خبر منتشره در خبرآنلاین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا در خصوص یک خبر درباره وضعیت تولیدات آن شرکت توضیحاتی را ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، متن توضیحات ارسالی به شرح زیر است:

با سلام واحترام؛
با توجه به انتشار ویدیویی با عنوان “شاهکار جدید سایپا؛ آپشن جنجالی در شاهین با صدای رگبار!” که در روز دوشنبه ۱۲/۰۲/۱۴۰۲ در خروجی آن خبرگزاری قرار گرفته، جوابیه گروه خودروسازی سایپا خدمتتان ارسال می شود. خواهشمند است وفق قانون مطبوعات این جوابیه درج شود.
۱- بر اساس بررسی انجام شده، برگه تجاری سازی نصب شده بر روی خودرو “شاهین” در کلیپ مذکور، مربوط به خودرو “کوییک” و تولید شرکت پارس خودرو بوده که مبین تغییر لیبل خودرو و احتمال ساختگی بودن این موضوع وجود دارد.
۲- در کلیپ مذکور، شیشه به صورت کامل کورس حرکتی خود را طی نمی کند و در انتهای کورس حرکتی،‌ تغییر مسیر داده و اصطلاحا کله کرده است که بررسی این تغییر حرکت شیشه از مسیر خود و به تبع آن رد کردن چرخ دنده مستلزم بررسی خودرو است.
۳- لازم به ذکر است که در خودروهای شاهین و در زمان ابتدای تولید این خودرو (اوایل سال ۱۴۰۰) نقصی در شیشه بالابر خودرو وجود داشته که بلافاصله با مشخص شدن این عیب فراخوان لازم جهت رفع نقص خودروها انجام و پروژه کیفی جهت رفع آن در سایپا تعریف و اجرایی شده به نحوی که در سال ۱۴۰۱ تمامی محصولات شاهین تولید شده، بدون عیب به مشتریان عرضه شده است.

نوشته توضیحات سایپا درباره یک خبر منتشره در خبرآنلاین اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992