پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مهلت تبدیل وضعیت خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تسنیم : سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه تا امروز دهم اردیبهشت وقت دارند. امید قالیباف تاکید کرد: با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح داشتند، این گزینه برای روزهای ویرایش افراد نوبت‌دهی‌شده در سال ۱۴۰۳ موقتا غیرفعال شد و حتما بعد از دهم اردیبهشت برای کسانی که قصد انصراف و شرکت در ثبت‌نام مرحله دوم را دارند فعال خواهد شد.

 

 

وی افزود: کسانی که به اشتباه در مدت ویرایش از طرح انصراف داده‌اند، به حالت اول برگشت داده شده‌اند. سخنگوی وزارت صمت افزود: متقاضیان پیش از انجام مراحل، اطلاعیه نمایش داده شده را مطالعه کنند. اما متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش گزینه «ویراش سفارش» را بزنند تا با مراجعه به صفحه اول سامانه، امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود.

 

 

 

البته آن دسته از افرادی که به‌اشتباه گزینه «انصراف» را از سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه زده‌اند نگران نباشند زیرا انصراف آنها از طرح اصلاح شده و مجدد می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

 

 

در روند تغییر اولویت خودرو نیز باید به نکات زیر توجه داشت. نخست اینکه متقاضی می‌تواند در ۵ اولویت تغییر خودرو از میان تمام محصولاتی که در سامانه درج شده، انتخاب خود را انجام دهد. بر این اساس، متقاضی در تغییر اولویت‌ها محدود به انتخاب محصولات یک شرکت نیست.

 

 

دوم اینکه متقاضیان که به صورت کلی می‌خواهند از طرح انصراف دهند تا امکان ثبت‌نام در دومین مرحله خرید خودرو در سامانه یکپارچه را داشته باشند، می‌توانند ۱۱ اردیبهشت‌ماه به سامانه مراجعه کنند.

 

همچنین سازوکار تغییر خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نیز به این شرح است که در ابتدا متقاضی باید گزینه ویرایش سفارش خود را انتخاب کند تا خودروی قبلی حذف شود و پس از ویرایش سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب پنج اولویت میسر است.

 

 

بدیهی است با توجه به امکان تکمیل ظرفیت، در صورتی که متقاضی هر پنج اولویت را انتخاب کند، امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ میسر می‌شود. تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می‌گیرد.

 

نوشته آخرین مهلت تبدیل وضعیت خودرو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992