پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیکاپ آمیگ، وانت ۲ محور جدید بازار ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، پیکاپ آمیگ به‌عنوان یک پیکاپ چینی دو دیفرانسیل توسط شرکت اهورا صنعت ماشین به‌زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

 

خبرها حاکی از آن است که شرکت اهورا صنعت ماشین طرح عرضه یک پیکاپ دو دیفراسیل به نام پیکاپ آمیگ را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت که به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ماشین‌آالات صنعتی محسوب می‌شود قصد دارد این محصول را به‌شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات فنی

پیکاپ آمیگ که در واقع نسخه فیس لیست پیکاپ ترالورد شرکت چینی ZX محسوب می‌شود از لحاظ ابعاد و در بسیاری از بخش‌های فنی به فوتون تونلند G7، کی ام سی تی ۸، دیار L7 پلاس و مکث کلوت بازار ایران شباهت زیادی دارد.

پیکاپ آمیگ

پیکاپ آمیگ اهورا ماشین با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر TGDi روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT شرکت ZF به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی

پیکاپ آمیگ

از مهم‌ترین امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران می‌توان به قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، نمایشگر لمسی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، اتوهلد، ترمز پارک برقی و کروز کنترل اشاره کرد.

نوشته پیکاپ آمیگ، وانت ۲ محور جدید بازار ایران اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992