پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مازراتی گریکاله فولگوره، الکتریکی کت و شلوار پوش!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، مازراتی همچنان به روند الکتریکی سازی خود ادامه می‌دهد و در این مسیر، نسخه الکتریکی کراس‌اوور گریکاله را با پسوند فولگوره در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد.

مازراتی، گریکاله فولگوره را برای خریداران دوستدار محیط زیست آماده کرده است. طراحی این خودرو به صورت کلی با دیگر نمونه‌ها یکسان خواهد بود و تنها در مواردی همچون، جلوپنجره محصور شده، دفیوزر، رینگ‌های آیرودینامیک ۱۹/۲۰/۲۱، تزئینات مشکی براق، خروجی هوا نورانی روی گلگیر، کلیپر ترمز و بج‌های مسی رنگ با آنها تفاوت دارد. خریداران مازراتی گریکاله فولگوره همچنین می‌توانند از نمای بیرونی انحصاری Rame Folgore نیز بهره ببرند.

داخل کابین مازراتی گریکاله فولگوره تم رنگارنگ وجود دارد که بر روی صندلی‌های برقی ۱۴ جهته با گرمکن و سردکن از جنس Econyl دیده می‌شود. Econyl در حقیقت زباله‌هایی همچون تور ماهیگیری، ضایعات پارچه و فرش هستند که بازیافت شده‌اند که در نهایت به نخ نایلونی با کیفیت تبدیل می‌شوند که سطح بسیار مات دارد و پس از لیزر شدن ظاهری پویا و طبیعی به خود می‌گیرد. صندلی‌های مازراتی گریکاله فولگوره با تم رو دری‌ها و کنسول میانی که با چاپگر سه بعدی تولید شده‌اند همخوانی دارد تا این بخش از کسالت خارج شود.

مانند سابق، نمایشگر ۱۲٫۳ اینچ پشت فرمان و ۱۲٫۳ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی که از اندروید اتو و اپل کارپلی ساپورت می‌کند به همراه نمایشگر ۸٫۸ اینچ سیستم تهویه مطبوع و هدآپ دیسپلی با همان چیدمان داخل کابین مازراتی گریکاله فولگوره نصب شده‌اند. تفاوت این کابین با نسخه بنزینی، وجود سیستم تنظیم دمای کابین در بهترین حالت حتی در زمان خاموشی و سیستم ناوبری مخصوص با پایش میزان باطری است. این سیستم علاوه بر موارد گفته شده می‌تواند بر اساس انرژی باقی مانده در باطری و سبک رانندگی راننده، بر روی نقشه نشان دهد که چه میزان مسافت را در چه زمانی با این مقدار شارژ می‌توان طی کرد.

نوشته مازراتی گریکاله فولگوره، الکتریکی کت و شلوار پوش! اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992