پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور فیدلیتی XB1‌ در نمایشگاه شانگهای، محصول آینده گروه بهمن

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فیدلیتی XB1‌ یا جتور داشنگ یکی از محصولات جدید گروه بهمن برای بازار ایران است. این کراس‌اوور پاک در نمایشگاه خودرو شانگهای نیز حضور داشت و تیم خودروبانک توانست پیش از معرفی رسمی آن در ایران، با این خودرو در چین ملاقات داشته باشد. این خودرو با نام اصلی جتور داشنگ در چین به فروش می‌رسد و محصولی از زیرمجموعه اقتصادی و جوان پسند چری یعنی جتور است.

 

قدرت فیدلیتی XB1‌ توسط پیشرانه پلاگین هیبریدی تامین می‌شود که به نظر می‌رسد با سایر محصولات چری همچون تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید مشترک باشد. این پیشرانه از ترکیب موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر به همراه موتور برقی تشکیل شده است که در مجموع ۳۲۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. بنابر اطلاعات ارائه شده از سوی چری، شرکت معروف هوآوی در تولید جتور داشنگ یا همان فیدلیتی XB1 همکاری داشته است.

 

 

طراحی خارجی فیدلیتی XB1‌ بازآفرینی چینی از لامبورگینی اوروس به حساب می‌آید که با الگوهای جدید طراحی خودروهای جتور ترکیب شده است. در کابین این خودرو نیز شاهد الگو برداری از خودروهای تسلا هستیم. برای مثال یک نمایشگر بزرگ در میانه کابین قرار گرفته است که اکثر تنظیمات از طریق آن انجام می‌شود و تقریبا هیچ دکمه‌ای در کابین این خودرو نمی‌توان دید. همچنین فرمان خودرو نیز طرح دو تکه دارد که مشابه آن را تنها در خودروهای برقی و پلاگین هیبرید دیده بودیم. انتظار داریم تا فیدلیتی XB1‌ طی سال ۱۴۰۲ برای عرضه به بازار ایران آماده شود.

 

نوشته حضور فیدلیتی XB1‌ در نمایشگاه شانگهای، محصول آینده گروه بهمن اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992