پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیس لیفت جیپ رنگلر آماده ورود به بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل،جیپ سال ۲۰۱۷ رنگلر JL را معرفی کرد و در حال حاضر ۶ سال است که آن را ادامه می‌دهد. پس از اینکه برانکو دوباره متولد شد، جیپ رقیب مستقیم و قدرتمندی را در کلاس خود دارد که باید برای رویایی با آن خود را ارتقا دهد. جیپ به جای اینکه نسل جدید رنگلر را معرفی کند، نسخه فیس لیفتی از آن را برای ۲۰۲۴ آماده کرده است.

 

 

تنها تغییر در طراحی جیپ رنگلر معطوف به تغییر سایز جلوپنجره نمادین هفت بخشی جیپ می‌شود. این تغییر همچنین به جیپ اجازه می‌دهد تا وینچ ۸۰۰۰ پوند Warn را که تنها بر روی تریم روبیکن قرار می‌گیرد را به راحتی در جلو خودرو نصب کند.

 

 

 

برای نسخه فیس لیفت، جیپ مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۷ اینچ را در نظر گرفته که بسته به تریم می‌تواند از تایرهای ۳۵ اینچ بهره ببرد.

 

 

 

مانند قبل رنگلر ۲۰۲۴ نیز در سه نوع سقف ثابت، روباز و Sky One-Touch powertop در دسترس خواهد بود. به عنوان یک فناوری جدید، جیپ برای این مدل از یک آنتن رادارگریز و قدرتمند که با شیشه جلو ادغام شده استفاده کرده است.

 

 

 

کابین جیپ رنگلر نیز دستخوش تغییر شده و حالا از نمایشگر بزرگتر سیستم اطلاعات و سرگرمی ۱۲٫۳ اینچ بهره می‌برد. برای نصب چنین نمایشگری، جیپ خروجی گرد تهویه مطبوع را حذف و آن را به صورت مستطیلی در زیر نمایشگر جاسازی کرد. جیپ تنها این قسمت را دست خوش تغییر قرار داده .

 

 

دیگر اجزا داشبورد با نمونه قبل فیس‌لیفت تفاوتی ندارد. این نمایشگر از آخرین نسخه Uconnect 5 استفاده می‌کند که دسترسی‌ها و ویژگی‌های مخصوص رنگلر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

 

 

 

یکی از این ویژگی‌های کاربردی Trails Offroad digital guide نام دارد که نقشه تمام مسیرهای آفرود مهم و معروف مانند Hell’s Revenge در Mob و Rubicon در کالیفرنیا را با جزئیات مسیر از جمله دشواری محل عبور، نکات مربوط به مسیر و.. را نشان می‌دهد. با خرید نسخه پرمیوم ۳۰۰۰ مسیر در این سیستم آنلاک خواهد شد.

نوشته فیس لیفت جیپ رنگلر آماده ورود به بازار اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992