پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

متولیان وزارت صمت شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: باید تعریف ساز و کارهای عملی برای برون رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

حسن محمدیاری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی (دوشنبه ۲۸ فروردین) به وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو به وعده خود در راستای تکمیل سد شفارود عمل کند.

 

وی با اشاره به تذکر به وزیر صنعت گفت: باید تعریف سازوکارهای عملی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

 

محمدیاری بیان کرد: لازم است متولیان کار شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند و واردات خودروهای مستعمل و نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

محمدیاری در تذکر دیگری به وزیر ورزش بیان کرد: ناداوری‌ها در مسابقات فوتبال باعث خشم جوانان شده است لذا لازم است نظارت بیشتری در جهت اعمال نفوذها صورت گیرد.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی می خواهم که در خصوص خرید تضمینی محصولات برنج از کشاورزان اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد، متاسفانه محصولات سال قبل کماکان بلاتکلیف مانده است و انشاالله ساز و کارهایی در این خصوص تعریف شود.

 

 

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: عدم تکمیل و ساخت پل اسالم موجب بدبینی و شکایت اهل تسنن و تشیع منطقه شده است، خدای ناکرده نباید این ذهنیت غلط حاکم شود که شهروندان منطقه دست دوم هستند. همچنین پروژه ملی کمربندی تالش مغفول مانده است و لازم است وزیر به شهرستان تالش سفر کرده و مشکلات را برطرف کند.

 

نوشته متولیان وزارت صمت شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992