پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=38732

در نشست مدیران منابع انسانی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بررسی شد

نشست مدیران منابع انسانی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت بررسی چالش‌های صنعت خرده‌فروشی برگزار شد. نایب رئیس اول اتحادیه با بیان اینکه در حال حاضر با ۱۳۳ عضو و بیش از ۹.۵۰۰ فروشگاه در سطح کشور و اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۴۲هزار نفر به‌‌‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در رسته‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم، افزود: این گستردگی فعالیت، اتحادیه را برآن داشته تا علاوه بر سیاستگذاری و برنامه‌‌‌ریزی برای رونق کسب و کار و سهولت در توسعه شعب و صدور پروانه کسب، در حوزه‌‌‌های آموزشی و پژوهشی نیز به‌‌‌منظور ارتقای سطح اطلاعات، دانش و مهارت مدیران و سرپرستان شعب اقدام و با مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی و نیز دانشگاه‌‌‌ها همکاری خوبی داشته باشد.

 

 

خراسانی در ادامه افزود: راه‌اندازی کمیسیون فنی و آموزشی یکی دیگر از اقدامات اتحادیه است که موضوعات مختلفی مانند مساله کمبود نیروی آموزش‌دیده مورد بررسی قرار می‌گیرد. نایب رئیس اول اتحادیه گفت: اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که فعالیت اتحادیه محدود به امور آموزش و پژوهش نبوده و با مشارکت و حضور پررنگ در طرح‌های کشوری از جمله توزیع بسته‌های حمایتی، اقلام تنظیم بازاری، جشنواره‌های مختلف از جمله نمایشگاهی به وسعت ایران و فروش ویژه فجر تا فطر که اخیرا در حال اجراست، اقدامات درخور توجهی انجام داده است و همه این موارد منجر به ارتقای جایگاه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده است.

 

 

خراسانی در ادامه گفت: امیدوارم این‌گونه محافل علمی مقدمه و الگویی برای تداوم برگزاری دوره‌‌‌های آموزشی و نشست‌های علمی در زمینه‌های مختلف باشد. در این نشست سید‌جواد موسوی مشاور علمی اتحادیه، پروفسور مهدی ابزری مدرس دانشگاه و دیگر مدعوین به بیان چالش‌ها از جمله کمبود نیروی متخصص، ساعت کار طولانی، متناسب نبودن آموزش‌‌‌ها و پیشنهاد راهکارهایی برای رفع آنان پرداختند. شایان ذکر است این نشست با حضور مدیران منابع انسانی اعضای اتحادیه برگزار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992