پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=37016

کارمندان دولت انگلیس برای بزرگترین اعتصابات فراخوان دادند

ايسنا : اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس روز چهارشنبه در توییتر نسبت به اعتصاب آتی ۱۰۰ هزار تن از کارمندان دولتی در تاریخ ۱ فوریه خبر داد.

اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس اعلام کرد که دست کم ۱۰۰ هزار کارمند دولتی در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) دست به اعتصاب خواهند زد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اتحادیه که از اتحادیه‌های بزرگ انگلیس محسوب می‌شود روز چهارشنبه در توییتر نسبت به اعتصاب آتی ۱۰۰ هزار تن از کارمندان دولتی در تاریخ ۱ فوریه خبر داد.

طبق بیانیه این اتحادیه که در وب‌سایت خود منتشر کرد، این اعتصاب “بزرگترین اعتصاب ارگان دولتی” محسوب خواهد شد و حاکی از افزایش قابل توجهی در میزان اعتصابات بر سر حقوق، حقوق بازنشستگی، شرایط تعدیل و امنیت شغلی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: طی این اعتصاب، کارکنان مطالبات خود را مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق، بررسی امنیت شغلی و شرایط تعدیل نیرو علیه تورم ۱۱ درصدی و بحران وخیم هزینه‌های زندگی مطرح خواهند کرد.

همزمان با اینکه انگلیس با موجی از اعتراضات و اعتصاب‌ها از جمله اعتصاب پرستاران، کارمندان پست و اساتید دانشگاه‌ها در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کند، هفته گذشته اعلام شد که دولت لندن قرار است قانون ضد اعتصاب جدیدی را معرفی کند. این بحران به خاطر افزایش تورم و اوضاع بد اقتصادی به وجود آمده است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992