پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=37010

روسیه ۳۶ مقام رسمی و روزنامه‌نگار دولت انگلیس را تحریم کرد

ايسنا : روسیه تصمیم گرفت تا تعداد دیگری از اعضای کابینه دولت انگلیس، نمایندگان آژانس‌های مجری قانون و تعدادی از روزنامه‌نگاران که در مجموع ۳۶ فرد را شامل می‌شود، در فهرست تحریم‌ها قرار دهد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای عنوان داشت: در راستای اقدامات ضد روسی دولت انگلیس که همچنان با تحریم علیه اشخاص و کمپین پروپاگاندایی ادامه دارد و هدف آن بی‌اعتبار کردن روسیه و انزوای کشور ما در عرصه بین‌المللی است، مسکو تصمیم گرفت تا تعداد دیگری از اعضای کابینه دولت انگلیس، نمایندگان آژانس‌های مجری قانون و تعدادی از روزنامه‌نگاران که در مجموع ۳۶ فرد را شامل می‌شود، در فهرست تحریم‌ها قرار دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف “نازی زدایی” و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرد؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را “عملیات ویژه نظامی” نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و “شدیدترین تحریم‌ها” را علیه روسیه اعمال کند. از طرفی، روسیه هم در “اقداماتی تلافی‌جویانه” تحریم‌ها و ممنوعیت‌هایی را علیه ایالات متحده، کشورهای غربی و کشورهای اتحادیه اروپا اعمال کرده است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992