پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=36716

حتی اگر هاشمی زنده بود هم، از همکاری او استفاده نمی‌شد

جمهوری اسلامی : روزنامه جمهوری اسلامی از حسین مرعشی پرسیده اگر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زنده بود با بحران به وجود آمده چه برخوردی می‌کرد و او در پاسخ گفته با توجه به رفتار نظام در عدم نیاز به شخصیت‌ها و نهادهای واسط، حتی اگر هاشمی درقید حیات بود هم از همکاری او استفاده نمی‌شد.

حسین مرعشی گفت: با این عدم نیازی که در نظام وجود دارد حتی اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در قید حیات بودند از همکاری و کمک‌های فوق‌العاده و موثر ایشان استفاده نمی‌شد. کما اینکه در سال ۸۸ به ایشان و آخرین خطبه نماز جمعه ایشان هیچ اعتنائی نشد.

روزنامه جمهوری اسلامی از حسین مرعشی پرسیده اگر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زنده بود با بحران به وجود آمده چه برخوردی می‌کرد و او در پاسخ گفته با توجه به رفتار نظام در عدم نیاز به شخصیت‌ها و نهادهای واسط، حتی اگر هاشمی درقید حیات بود هم از همکاری او استفاده نمی‌شد.

حسین مرعشی گفت: متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران، هیچ احساس نیازی به شخصیت‌ها و نهادهای واسط وجود ندارد. فرض مسئولان نظام این بوده و هست که اوضاع کشور همواره عادی بوده و مسئولان در قامت امام و مردم در نقش امت تابع ظاهر می‌شوند. هیچ نارضایتی و تمردی هم ازسوی امت متصور نبوده و توطئه دشمن تلقی می‌گردد. روش نظام جمهوری اسلامی ایران ساده فرض کردن معادلات پیچیده سیاسی و اجتمای امروز است. با این عدم نیازی که در نظام وجود دارد حتی اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در قید حیات بودند از همکاری و کمک‌های فوق‌العاده و موثر ایشان استفاده نمی‌شد. کما اینکه در سال ۸۸ به ایشان و آخرین خطبه نماز جمعه ایشان هیچ اعتنائی نشد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992