پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=36250

خریدار سکه کم شد

به عقیده برخی از تحلیل‌گران با کاهش چشمگیر نرخ ارز سطح انتظارات کاهشی در میان فعالان بازار رشد داشته و به همین سبب تقاضا برای خرید سکه کمتر از قبل شده است

پشت پرده تبدیل سکه به دلار /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته قیمت سکه دچار نوسانات کاهشی شد. اعلام شد که قیمت سکه امامی به صورت رسمی یک کانال عقب نشینی کرده و به ابتدای مرز ۱۸ میلیون تومان برگشته است اما در ادامه معاملات دوباره وارد کانال ۱۹ میلیون تومان شد که در مقایسه با روز شنبه تقریبا ۳۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

به عقیده برخی از تحلیل‌گران با کاهش چشمگیر نرخ ارز سطح انتظارات کاهشی در میان فعالان بازار رشد داشته و به همین سبب تقاضا برای خرید سکه کمتر از قبل شده است.

تبدیل سکه به دلار
فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه روز یکشنبه با دیگر وارد کانال ۳ میلیون تومان شد. فعالان بازار معتقدند این خبر خوبی برای معامله گران افزایشی سکه نیست و در صورتی که نرخ دلار نزولی شود احتمال عقبگرد قیمت سکه قوت می گیرد.

همین موضوع موجب شده برخی بخواهند این فلز گرانبها را به دلار تبدیل کنند.

افزایش فاصله خرید و فروش موجب شده برخی بازیگران خُرد به‌جای فروش سکه به صرافی‌ها، به بازار غیررسمی مراجعه کنند. برخی از آنها نیز در گروه‌های معاملاتی عنوان می‌کردند که حاضرند سکه خود را با دلار تاخت بزنند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992