پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=35489

کانال شکنی نرخ دلار در بازار رسمی
خبر مهم از میرداماد به بازار دلار /قیمت طلا افزیشی شد

گفته می شود قیمت دلار امروز در تهران و بازارهای همسایه آرایش صعودی به خود گرفته است. دلار هرات امروز یک کانال بالا رفت و سلیمانیه از نیمه کانال دیروز عبور کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با روز قبل بالا رفته بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز با یک خبر مهم از سوی بانک مرکزی روبرو شد. مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد افشین خانی از معاونت ارزی این بانک برکنار شد و با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.

از سوی دیگر محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه جلسه امروز هیات در جمع خبرنگاران خبر داد: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می‌آیند.

تداوم افزایش قیمت دلار
گفته می شود قیمت دلار امروز در تهران و بازار های همسایه آرایش صعودی به خود گرفته است. دلار هرات امروز یک کانال بالا رفت و سلیمانیه از نیمه کانال دیروز عبور کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با روز قبل بالا رفته بود.

مرغ بازار دلار یک پا دارد؟
عده ای از معامله گران می گفتند مرغ بازار یک پا دارد و تا زمانی که اسکناس آمریکایی در هرات و نرخ حواله درهم نزولی نشود نباید انتظار عقب نشینی بازیگران ارزی بازار ارز تهران را داشت.

کانال شکنی نرخ دلار در بازار رسمی
در سمت رسمی بازار هم امروز نرخ دلار امروز در صرافی ملی ، بازار متشکل ارزی و دلار توافقی مسیر صعود را دنبال کرد. رخ دلار توافقی امروز در کانال ۳۶ هزار تومان معامله شد و تا سطح ۳۶ هزار و ۳۸۵ تومان بالا رفت.این قیمت در مقایسه با قیمت بسته شده دیروز تقریبا ۴۵۰ تومان افزایش را نشان می دهد . قیمت دلار متشکل هم امروز وارد کانال ۳۶ هزار تومان شد و به ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۶۳۱ تومان بالاتر بود.

در صرافی صرافی ملی هم امروز قیمت خرید اسکناس آمریکایی در محدوده ۳۶ هزار و ۳۸۰ تومان بود و قیمت فروش آن ۳۶ هزار و ۷۴۸ اعلام شد.

قیمت طلا افزیشی شد/ سکه رسمی کاهشی شد
قیمت اونس طلا روز گذشته وارد کانال ۱۸۰۰ دلار شد.فلز گران بهای جهانی ظهر امروز در محدوده ۱۸۰۸ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم ظهر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۲۹ هزار و ۷۰۰ توما ن گران شد و در محدوده ۱ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.قیمت سکه رسمی هم امروز در مقایسه با روز قبل کاهش را تجربه کرد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992