پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسدالله کارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران:
حداکثر سود خرده‎فروشي ميوه‎هاي يلدايي ۳۵درصد است

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران با اشاره به قيمت ميوه هاي يلدايي گفت: هندوانه بر اساس کيفيت در ميدان مرکزي ميوه و تره ‌بار تهران با قيمت ۵ هزار تومان، ۷هزار تومان و ۹هزار تومان به فروش مي‌ رسد که حداکثر سود خرده ‌فروشي آن ۳۵درصد است.

 

 

اسدالله کارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران در باره قيمت ميوه هاي شب يلدا اظهار داشت: انار ساوه حداقل ۱۰هزار تومان، به طور ميانگين ۲۰ هزار تومان و حداکثر ۳۰ هزار تومان در ميادين ميوه و سبزي به صورت عمده فروخته مي شود که در خرده فروشي ها اين محصول حداکثر با ۳۵ درصد سود قابليت فروش دارد.

 

 

وي افزود: قيمت هر کيلوگرم انار شيراز نيز از ۱۵هزار تومان شروع مي شود و نرخ ميانگين آن ۲۵ هزار تومان است و حداکثر با ۳۵ هزار تومان در ميادين مرکزي ميوه تهران به صورت عمده به فروش ميرسد.

 

 

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران ادامه داد: در صورتي که ميوه فروشي در سطح شهر ميوه اي لوکس داشته باشد و حتي قيمت آن بالاتر از اين نرخ ها باشد در صورتي که فاکتور معتبري از خريد عمده خود ارائه دهد مشکلي ندارد به طوري که انار لوکس دماوند در ميدان مرکزي و به صورت عمده به قيمت ۴۵ هزار تومان نيز به فروش مي رسد.

 

 

وي تصريح کرد: قيمت هندوانه نيز بر اساس کيفيت آن در ميدان مرکزي ميوه و تره بار با قيمت هاي ۵ هزار تومان، ۷هزار تومان و ۹ هزار تومان به فروش مي رسد که حداکثر سود خردهفروشي آن ۳۵ درصد است.

 

 

کارگر ابراز کرد: وضعيت توليد و تأمين ميوه هاي مورد نياز شب يلدا و ساير ميوه هاي مصرفي در وضعيت مطلوبي قرار دارد و حتي در برخي از محصولات مانند پرتقال شمال بحدي قيمت ها کاهش يافته است که هزينه هاي باغداران را جبران نمي کند.

 

 

وي گفت: قيمت پرتقال شمال در ميدان مرکزي ميوه و سبزي تهران بر اساس کيفيت با قيمت هاي ۶ هزار تومان، ۱۰هزار تومان تا ۱۵هزار تومان به فروش مي رسد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992