پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=35053

استاندار آذربایجان شرقی:
پایداری گاز مصرفی در فصل سرما نیازمند همراهی مردم است

عابدین خرم در بازدید از مرکز دیسپاچینگ گاز آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جدیت و ابتکار و خلاقیت رمز موفقیت در کار است، اثربخشی، جدیت و فعالیت های شبانه روزی کارکنان گاز به طور مستقیم با آسایش و رفاه جامعه و مردم در ارتباط است.

 

 

وی با بیان اینکه نمی توان به این فعالیت ها با دیده اغماض نگاه کرد، گفت: تلاش های شما کارکنان که گمنام فعالیت می کنید قابل تقدیر است.

 

 

وی همچنین با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام نیز در هشت سال دفاع مقدس در راه خدا و کشور گمنام فداکاری و تلاش کردند، اظهار کرد: تامین گاز مردم و پایدار سازی آنها بی شباهت به فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست همانطور که آنها گمنام فداکاری و دلاوری می کردند شما نیز با جدیت، ابتکار و خلاقیت به طور گمنام به کشور خدمت می کنید و این وظیفه بسیار قابل احترام است.

 

 

وی با بیان اینکه باید قدر نعمت های الهی را بدانیم، گفت: پیش از انقلاب هیچ آثاری از نعمت گاز نبوده و مقایسه این موضوع با قبل و بعد از انقلاب نتایج عجیبی را در خصوص تفاوت خدمات دهی به مردم بخصوص در فصل سرما را نشان می دهد که در سایه انقلاب حاصل شده است بر این اساس باید قدردان این خدمات و نعمت های الهی باشیم.

 

 

استاندار اذربایجان شرقی ادامه داد: تاثیر روزهای سخت را در همان روز می توان احساس کرد ولی روزهای خوش به خاطره تبدیل می شوند در صورتی که باید قدر نعمت های خداوند و روزهای خوش را بدانیم.

 

 

خرم همچنین یادآور شد: همچنان پایش و رصد برای خدمات رسانی به مردم به خصوص در جهت رفاه آنان به صورت جدی ادامه یابد تا پایداری گاز نیز استمرار داشته باشد خدمت به مردم پاسداشت خون شهدا و شکر گذاری در مقابل نعمت های خداوند است.

 

 

۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی گاز در آینده نزدیک، این بهره مندی به ۹۹.۹ درصد افزایش خواهد یافت.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992