پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=33208

قيمت ماهي قزل‌آلا بالاي ۹۰ هزار تومان در مغازه‌ها تخلف است

رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران گفت: قيمت قزل آلا در مغازه‌هاي خرده فروشي سطح شهر را بين ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان اعلام كرد و گفت: قيمت ماهي قزل آلا بالاي ۹۰ هزار تومان تخلف است.

 

مهدي يوسف خاني، رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران ضمن تكذيب موضوع اختلاف ۸۰ درصدي قيمت ماهي از مزرعه تا بازار گفت: قيمت ماهي نسبت به سال گذشته افزايش يافته اما اختلاف ۸۰ درصدي از مزرعه تا بازار هم مطلب درستي نيست.

 

وي اختلاف قيمت ماهي از مزرعه تا بازار را ۳۰ درصد اعلام كرد و افزود: به عنوان مثال قيمت مزرعه ماهي قزل آلا ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان و قيمت عمده فروشي در بازار عمده فروشي بعثت هم بين ۷۳ تا ۷۶ هزار تومان است كه نهايتاً با قيمت ۸۵ هزار تومان به دست مصرف كننده مي رسد.

 

رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران حذف و كاهش واسطه هاي بين پرورش و توليد از مزرعه تا مصرف كننده نهايي را ضروري و به نفع مصرف كننده دانست و اظهار كرد: حذف واسطه ها موجب مي شود كه ماهي با اختلاف قيمت كمتري به دست مردم برسد.

 

يوسف خاني قيمت ماهي قزل‎آلا در مغازه هاي خرده فروشي سطح شهر را بين ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان اعلام كرد و گفت: قيمت ماهي قزل آلا بالاي ۹۰ هزار تومان تخلف است و مردم مي توانند گزارشات تخلف را به شماره ۱۲۴ اعلام كنند.

 

وي افزود: اگرچه برخي فروشگاه ها ماهي قزل آلا را به صورت بسته بندي و با قيمت بالاتر مي فروشند اما ميانگين قيمت ها در واحدهاي خرده فروشي بين ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992