پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=32244

موج سواری آشوبگران

بیش از چهل روز است که ایران اسلامی عزیزمان، صحنه موج سواری آشوبگرانی شده که به اسم مردم و با خون مردم مشغول کسب درآمد از دلارهای سعودی هستند.
آتش زدن انسان زنده، پرتاب نارنجک بر سر افراد، بریدن گلو، خردکردن جمجمه با سنگ، آتش زدن آمبولانس با بیمار، آتش زدن قرآن، مسجد، امامزاده، پرچم، تجاوز به چادرزنان، تخریب و غارت اموال عمومی و خصوصی، کشتار با سلاح گرم و سرد، فحاشی و عریان شدن در انظار عمومی، هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارد.
سلبریتی های خائن نیز که آینده خود و فرزندانشان را در خارج از ایران تدارک دیده اند؛ به قیمت تجزیه کشور، همراه با رسانه های ضدایرانی، روزانه مشغول انتشار صدها دروغ جهت عصبانی کردن مردم هستند.

اکنون پس از جنایت فجیع شاهچراغ، صبر مردم ایران لبریز شده و از نهادهای مسئول خواستارند تا دست از مدارا و مماشات برداشته و در درجه اول با تمام کسانی که در فضای مجازی در آتش این فتنه میدمند برخوردی قاطع و عبرت آموز داشته و در درجه دوم این جماعت آشوبگر را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.
ملت شریف و بانوان متعهد ایرانی از سپیده دم تاریخ تاکنون مردمی باحیا و باحجاب بوده اند و اجازه نخواهند داد که اندک جوانان فریب خورده، اعتراضات اساسی مردم نسبت به اختلاس و رانت و فساد و مشکلات اقتصادی را به سمت موضوعات سخیف شهوانی تغییر جهت دهند. فلذا تأمین امنیت فرهنگی در سطح جامعه نیز از وظایف قطعی دولت است.

 

امید است تا با آرامش کشور، فرصت طرح و رسیدگی دغدغه های بحق مردم فراهم گردد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992