پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکبر پازوکي، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم‌خانگي تهران:
لوازم خانگي خارجي موجود در بازار از کيفيت خوبي برخوردار نيست

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران در واکاوي معضلات توليد و فروش لوازم خانگي داخلي بيان کرد: براي صنعت لوازم خانگي هيچگونه برنامه ‌ريزي انجام نشده و به همين دليل با معضل قاچاق لوازم خانگي مواجه هستيم.

 

.اکبر پازوکي، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران در رابطه با علت گرايش مردم به خريد لوازم خانگي خارجي يا قاچاق اظهار داشت: با توجه به اينکه طي سال هاي متمادي لوازم خانگي خارجي در بازار در اختيار مردم بود و به راحتي مي توانستند نسبت به خريد لوازم خانگي دلخواه خود اقدام کنند، لذا هنوز هم گرايش به خريد لوازم خانگي خارجي دارند و به عبارتي ذائقه مردم هنوز تغيير نکرده است.

 

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران اظهار داشت: بنابراين با توجه به ذهنيت خوبي که مردم از کيفيت کالاهاي خارجي در ذهن دارند هنوز هم علاقمند به استفاده از لوازم خانگي خارجي هستند و اين در حالي است که اکنون لوازم خانگي خارجي موجود در بازار از کيفيت خوبي برخوردار نيستند، زيرا اين کالاها به صورت قاچاق وارد کشور مي شود و هيچ تضميني نيز براي کيفيت آنها وجود ندارد.

 

پازوکي معتقد است که اطلاع رساني خوبي درباره کيفيت محصولات لوازم خانگي توليد داخلي انجام نشده است و مردم از کيفيت لوازم خانگي خوب ايراني بي اطلاع هستند و به همين دليل به سمت خريد کالاهاي خارجي گرايش دارند.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992