پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار اصلاح می شود؟

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت مرز مقاومتی ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کرد و برای مدتی در مرز مذکور معامله شد. در نهایت قیمت دلار در بازار شبانه در محدوده ۳۶ هزار و ۱۵۰ تومان بسته شد.

 

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار و برگشت آن به کانال ۳۵ هزار تومان بود.نرخ دلار در معاملات نقدی روز یکشنبه از مرز ۳۶ هزار تومان خارج شد.

 

 

درصورتی‌که هر کانال قیمتی را به ۱۰پله یکسان تقسیم کنیم قیمت دلار در معاملات ظهر روز گذشته روی پله‌های نهم و دهم کانال ۳۵هزار تومانی معامله شد. درنهایت نیز قیمت دلار در ساعات پایانی معاملات نقدی روز گذشته با کاهش قیمت ۳۳۰تومانی نسبت به نرخ روز شنبه در سطح قیمتی ۳۵هزار و ۹۲۰تومان بسته شد.

 

 

 

افزایش شبانه قیمت دلار

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت مرز مقاومتی ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کرد و برای مدتی در مرز مذکور معامله شد. در نهایت قیمت دلار در بازار شبانه در محدوده ۳۶ هزار و ۱۵۰ تومان بسته شد که نسبت به قیمت نقدی روز یکشنبه بیش از ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

 

 

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۶ آبان

عده ای از معامله گران با اشاره به رشد نرخ دلار در بازار شبانه می گفتند این احتمال وجود دارد که اسکناس آمریکایی امروز رشد کند.به باور این دسته از بازیگران ارزی در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز بالای مرز ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شود این امر ممکن است زمینه ساز ورود تقاضای جدید شود و به تبع آن قیمت دلار به سمت نیمه کانال ۳۶ هزار تومان حرکت خواهد کرد.

 

 

با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به نبرد نهاد مرکزی بازارساز بر سر قیمت دلار می گفتند احتمالا نرخ دلار در بازار امروز دوباره اصلاح شود.

 

 

این دسته از معامله گران معتقد بودند اگر دلار در بازار امروز به سمت مرز ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان عقب نشینی کند احتمال برگشت تا نیمه کانال ۳۵ هزار تومان هم وجود خواهد داشت.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992