پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=31665

دلار به کانال تاریخی رسید/ سکه یک کانال بالا رفت

بررسی بازار ارز تهران امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه حکایت از افزایش تقاضا برای خرید دلار دارد.از سوی دیگر کمتر کسی در موقعیت فروش قرار می گرفت.

ورود تقاضای جدید به بازار دلار

نرخ دلار تهران صبح امروز با گپ مثبت ۳۰۰ تومانی روانه بازار شد. قیمت دلار در ساعات ابتدای معاملات نقدی امروز از مرز مقاومتی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد.

 

 

ورود دلار به کانال تاریخی

همین امر موجب ورود تقاضای جدید به بازار شد و نرخ دلار توانست از مرز ۳۳ هزار خارج شود. قیمت دلار امروز وارد کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان شد.اسکناس آمریکایی عصر امروز با ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل بیش از ۱ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

 

 

صف طولانی برای خرید دلار رسمی

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی ملی هم امروز با قیمت دلار آزاد فاصله قابل توجهی پیدا کرد . نرخ دلار صرافی ملی امروز ۲۸ هزار و ۷۱۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۴ تومان بود. همین امر موجب تشکیل صف های طولانی مردم برای خرید دلار رسمی شده بود. فاصله دلار رسمی و آزاد درحدود ۵ هزار تومان است.

 

 

سیگنال نرخ دلار هرات به بازار ارز

شب گذشته دلار هرات تا محدوده ۳۳ هزار و ۱۳۰ تومان رشد کرد که نسبت به معاملات نقدی روز سه شنبه ۱۵۰ تومان افزایش را نشان می دهد.همین امر موجب شده بود بعضی از معامله گران امروز در انتظار ورود نرخ دلار به کانال ۳۴ هزار تومان باشند.

 

نرخ دلار هرات در معاملات نقدی امروز مانند دلار تهران با گپ مثبت ۱۸۰ تومانی باز شد.اسکناس آمریکایی در ابتدای معاملات نقدی بازار مذکور وارد کانال ۳۳ هزار تومان شد و تا ۳۳ هزار و ۱۵۰ تومان بالا رفت.این پایان ماجرا نبود و نرخ دلار هرات در نیمه روز به۳۳ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.قیمت دلار آمریکا عصر امروز در بازار هرات ۳۳ هزار و ۵۶۰ تومان بود. این قیمت در مقایسه با روز قبل۵۸۰ تومان بالا تر بود .

 

 

دلار سلیمانیه یک کانال بالا رفت

نرخ دلار سلیمانیه هم امروز مانند دلار تهران و هرات یک کانال صعود کرد.نرخ دلار در بازار یاد شده امروز ۳۴ هزار و ۶۲۰ تومان بود . اسکناس آمریکایی امروز در محدوده ۳۴ هزار و ۶۲۰ تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز ۸۶۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

 

افزایش نرخ حواله درهم

عامل مهم دیگری که به دلار تهران شوک صعودی وارد کرده به نرخ حواله درهم بر می گردد . نرخ حواله درهم به محدوده ۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.نرخ برابری درهم به دلار ۳۴ هزار و ۸۹۳ تومان بدست امد .همین امر دلیلی برای تقویت انتظارات صعودی درمورد ارزش اسکناس آمریکایی در تهران است.

 

 

قیمت طلا بالا کشید

قیمت اونس طلا هم در بازار امروز با ۱۶۵۶ دلار معامله شد که نسبت به روزر قبل ۸ دلار بالا تر بود . در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۳۰ هزارو ۷۰۰ تومان بالا رفت و بر روی ۱ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

 

 

ورود سکه به کانال ۱۶میلیون تومان

سکه بازان هم امروز مانند دلار به سمت کانال جدید هجوم بردند.قیمت سکه امروز وار کانال ۱۶ میلیون تومان شد و با ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید . این قیمت در مقایسه با روز قبل ۴۰۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992