پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش حامد کرزای به حادثه تروریستی شیراز

رئیس جمهور پیشین ‎افغانستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ (ع) شهر ‎شیراز آن را خلاف تمام موازین دینی و ارزشهای انسانی دانست.

حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین ‎افغانستان حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ (ع) شهر ‎شیراز ‎ایران را محکوم کرد.

 

 

حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین ‎افغانستان حمله تروریستی بر زایرین زیارت شاه چراغ در شهر ‎شیراز ‎ایران را شدیداً محکوم کرده و آن را خلاف تمام موازین دینی و ارزشهای انسانی دانست.

 

 

رئیس جمهور پیشین با اظهار اینکه مردم ‎افغانستان درد ناشی از حملات تروریستی را بیش از همه درک کرده اند، باخانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرده و ضمن تسلیت و همدردی به ملت برادر ‎ایران و بازماندگان قربانیان این حادثه، از درگاه ایزد منان برای شهداء بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل استدعا کرد.

 

 

این در حالی است که ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز در بیانیه‌ای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرده و این حادثه را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت است.

 

 

سخنگوی طالبان امروز در توئیتی نوشت: «امارات اسلامی حمله و تیراندازی وحشیانه علیه نمازگزاران و زائرین در شیراز ایران را شدیدا محکوم کرده و با خانواده قربانیان و تمام مردم ایران تسلیت می‌گوید.»

 

بیشتر بخوانید: وصول ماهیانه ۴۰ هزار میلیارد تومان مالیات در سال جاری

 

غروب روز چهارشنبه (پنجم آبان) یک فرد مسلح تکفیری با ورود به حرم مطهر شاهچراغ (ع) به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم زخمی شدند که یک زن و دو کودک جزو قربانیان این اقدام تروریستی هستند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992