پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=30844

رئیس اتاق اصناف ایران مطرح کرد
ضرورت بیمه واحدهای صنفی برای جبران آسیب‌دیدگی از ناآرامی‌های خیابانی

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد؛ ضرورت بیمه واحدهای صنفی برای جبران آسیب‌دیدگی از ناآرامی‌های خیابانی

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی باید خود را بیمه کنند تا در صورت خسارت بتوانند بخشی از آسیب را جبران کنند.

به گزارش  خانه روشن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، قاسم نوده‌فراهانی به پرسشی از سوی روزنامه ایران مبنی بر آسیب های ناآرامی های اخیر در کشور بر بازار داخلی این گونه پاسخ داد: اصناف در بخش‌های مختلف کشور از این وضعیت آسیب دیدند، زیرا بخشی از کسبه فعالیت خود را در ساعات عصر آغاز می‌کنند و تا ساعات پایانی شب ادامه می‌دهند اما حالا مجبور به بستن مغازه‌های خود هستند تا از آسیب و خسارت به اموال خود جلوگیری کنند، به همین دلیل مشکلات اقتصادی برای آنها ایجاد شده و می‌شود.

 

نوده‌فراهانی با بیان اینکه در صورت بسته نبودن مغازه‌ها در خیابان‌هایی که ناآرامی‌ها در آن رخ می‌دهد امکان تعرض و خسارت بیشتر وجود دارد، تأکید کرد: با عدم روند فروش محصولات در عصرها از سوی صنف‌های مختلف، اقتصاد تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

 

او با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش، اقتصاد حاکم بر کسب ‌وکارها را تأمین می‌کند، تصریح کرد: با توجه به این وضعیت، کسبه و بازاری‌هایی که به طور مستقیم با شرایط خیابان در ارتباط نیستند نیز تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند و به طور قطع بر چرخه اقتصادی کشور تأثیر خواهد گذاشت.

 

رئیس اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: در چرخه اقتصادی تمام بخش‌ها به یکدیگر وابسته هستند و ایجاد خلل در یکی از بخش‌ها، حوزه‌های دیگر را نیز درگیر خواهد کرد، زیرا اصناف به صورت مجموعه و نه فردی فعالیت می‌کنند

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992