پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=28886

گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کنید

وزارت صمت

الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی با اشاره به گذشت ۲ ماه از فرصت هیات عالی نظارت برای برگزاری انتخابات اتحادیه، گفت: آقای رییس جمهور گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کنید.

برخی از فعالین بخش خصوصی می گویند که بهتر است گشت ارشاد به تخلفات اقتصادی برخی از مدیران ورود کرده و نظارت بیشتری بر عملکرد مسئولین دولتی داشته باشد.
رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با بازار، با اشاره به عدم برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی ۱.۵ سال گذشته، به بازار گفت: دو ماه از فرصت زمانی هیات عالی نظارت برای برگزاری انتخابات اتحادیه می گذرد، اما همچنان خبری نیست و همچنان شاهد سنگ اندازی برخی از مدیران وزارت صمت در این حوزه هستیم.

……………………………………………..
……………………………………………..

او با اشاره به صحبت های رییس جمهور در خصوص راه اندازی گشت ارشاد مدیران، گفت: به نظر من بهتر است که آقای رییس جمهور گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کند. گویا برخی علاقه ای به سامان دهی کسب و کارهای مجازی و آنلاین نداشته و از این وضعیت سود می برند.

او با اشاره به انتخاب عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: نیمی از سال به پایان رسیده اما همچنان حتی خبری از برگزاری انتخابات کسب و کارهای مجازی نیست. در چنین شرایطی چطور می توانیم انتظار حمایت از کسب و کارهای مجازی را داشته باشیم.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992