پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس

بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

ایران اسلامی، اگر امروز آزاد و مقتدر در جهان می‌درخشد و در اوج تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری، علی‌رغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی، مقتدر و باصلابت ایستاده و به زانو در نیامده است و قدرت مردمی خود را به رخ جهانیان می‌کشد و اگر آمریکا و متحدان سنتی‌اش و تمامی مستبدین عالم در اجرای توطئه‌های خود در کشورمان، ناکام و شکست‌خورده و زبون هستند؛ به یقین حاصل پایمردی و رشادت امت نستوه و قهرمان‌پرورمان در هشت سال دفاع مقدس و ثمره خون شهدای گلگون‌کفن و از خودگذشتگی ایثارگران در آن سال‌های پر از حماسه است.
دفاع مقدس، میراثی گران‌بها و تاریخی جاودان است که طبق آن، ایثارگران جان‌بر‌کف ثابت کردند علی‌رغم تمام تهدیدات و فشارها و حملات همه‌جانبه دنیای ظالم و مستبد، می‌توان مستقل بود و از شرف و حریت و تمامیت ارضی کشور خود دفاع نمود و حتی یک متر از خاک سرزمین را به هیچ بیگانه‌ای نداد.

 

بیشتر بخوانید : تورم ماهیانه ۳.۵درصدی مسکن در شهریور ماه ۱۴۰۱

به شهادت مسلم تاریخ یکی از اقشاری که تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف جنگ و خدمت‌رسانی در جبهه‌ داشت اصناف و بازاریان بوده‌اند. تقدیم ۱۱ هزار شهید از اصناف و بازاریان در سراسر ایران در طول جنگ تحمیلی نشانگر جایگاه ویژه اصناف در این دوران است. پشتیبانی فنی از جبهه‌ها و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از دیگر ابعاد و جنبه‌های پررنگ حضور اصناف در دفاع مقدس است.

 

هفته “دفاع مقدس” که به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب «اوج افتخارات ملت ایران است»؛ بدون تردید فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و آنان را تکریم نمایند.

 

اتاق اصناف ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای اصناف و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روزافزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان را از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992