پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=27215

هدف لیورپول فینال لیگ قهرمانان است

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول تقابل با ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دشوار توصیف کرد.

 

لیورپول امشب در دیداری تماشایی و جذاب در خانه خود با تساوی ۳-۳ مقابل بنفیکا متوقف شده و با توجه به برتری دور رفت در پرتغال موفق شد به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه مرسی سایدی‌ها در پایان این دیدار مدعی شد این تیم نمایش خوبی در مجموع بازی داشته، اما گل‌های ناامید کننده‌ای دریافت کرده است.

 

جوردن هندرسون گفت: فکر می‌کنم ما امشب روی هم رفته بهتر از حریف عمل کردیم، اما در عین حال فکر می‌کنم در مجموع بازی را خوب شروع کرده و در نیمه اول موقعیت‌های مناسبی داشتیم. می‌توانستیم چند گل دیگر به ثمر برسانیم، اما می‌دانستیم که باز کردن دروازه بنفیکا کار سختی خواهد بود.

 

وقتی نتیجه ۱-۳ است بازی هرگز تمام نمی‌شود. ما در مجموع ۹۰ دقیقه خوب عمل کرده و نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادیم، اما من بابت گل‌هایی که در این دیدار دریافت کردیم احساس ناامیدی می‌کنم. اما در نهایت رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فو‌ق‌العاده است و ما در ادامه تورنمنت نیز با تمام قدرت و انرژی در زمین حاضر خواهیم شد.

 

بازی کردن با ویارئال در مرحله نیمه نهایی؟ آنها یوونتوس و بایرن را در مراحل قبلی لیگ قهرمانان حذف کردند. بی تردید ویارئال تیم بسیار خوبی هستند و ما باید برای غلبه بر این تیم با تمام توان در زمین حاضر شویم. در نهایت من امیدوارم بتوانیم به پیروزی دست یافته و به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992