پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز هفته سوم دور برگشت لیگ هندبال مردان

هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان امروز با برگزاری پنج دیدار در اصفهان آغاز شد.

 

هفته سوم از رقابت هالی مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران از امشب شنبه ۲۰ فروردین ماه به میزبانی دو سالن ملت و سجادی اصفهان آغاز شد. در مسابقات امشب پنج دیدار برگزار شد.

 

در آغاز دور سوم تیم ذوب آهن اصفهان در جدالی پایاپای و نزدیک با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ مقابل زغال‌سنگ طبس به پیروزی رسید. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۹ به سود ذوب آهن به پایان رسید. با این نتیجه ذوبی‌ها جایگاه خود را در رده سوم جدول مستحکم‌تر نمودند.

 

در دیگر دیدار امشب که به میزبانی سالن سجادی اصفهان برگزار شد، تیم سپاهان نوین موفق شد مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی دست یابد. سپاهان نوین با این پیروزی امیدهای خود را برای رسیدن به مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران زنده نگه داشت.

 

در دیگر دیدار امشب که به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان بعد از افطار برگزار شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه پر گل ۴۰ بر ۲۵ تیم رعد پدافند آمل را از پیش رو برداشت.

 

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین لیگ برتر هم برابر تیم ستارگان دشتستان قرار گرفت. تیم شاملی در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳۸ بر ۲۸ پیروز شود. شاملی با این برد همچنان در صدر جدول رده بندی تکیه زده است.

 

اما در آخرین دیدار امشب، تیم پاس ناجای قم تیم رده آخری لیگ برابر صنعت مس کرمان با نتیجه ۲۸ بر ۱۵ مغلوب شد. مس با این برتری همچنان در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفته است. مس برای صعود به مرحله پلی آف نیاز دارد جایگاه چهارمی خود را در جدول لیگ برتر حفظ کند.

 

مسابقات هفته سوم سابقات هفته سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال ایران که به میزبانی اصفهان از ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. طبق اعلام فدراسیون هندبال وسلین وویویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال مردان که بامداد روز شنبه وارد تهران شده است، امشب سه بازی از رقابت های لیگ را از نزدیک نظاره گر بود.

 

نتایج کامل مسابقات روز شنبه ۲۰ فروردین به این شرح است:

* ذوب آهن اصفهان ۲۷ – زغال سنگ طبس ۲۶

* رعد پدافند آمل ۲۵ – فولاد سپاهان اصفهان ۴۰

* سپاهان نوین اصفهان ۲۷ – نفت و گاز گچساران ۲۵

* نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۸ – ستارگان دشتستان ۲۸

* پاس ناجای قم ۱۵ – صنعت مس کرمان ۲۸

 

با پایان یافتن مسابقه امشب، تیم های شهید شاملی کازرون، فولاد و ذوب آهن اصفهان همچنان در رده های اول تا سوم قرار دارند و جدول رده بندی لیگ هیچ تغییر جایگاهی برای تیم ها نداشت.

 

برنامه مسابقات در روز دوشنبه ۲۲ فروردین به این ترتیب است:

فولاد سپاهان اصفهان – ذوب آهن اصفهان
زغال سنگ طبس – سپاهان نوین اصفهان
ستارگان دشتستان – رعد پدافند آمل
نفت و گاز گچساران – پاس ناجای قم
صنعت مس کرمان – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992