پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان ۱.۳۸ میلیون دستگاه خودروی نیسان در سه قاره مختلف!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، نیسان در حال فراخوان حدود ۱.۳۸ میلیون خودروی خود در کشورهای مختلف است. این خودروها شامل نوت، کیکس، سرنا و لیف هستند.

 

چندین مشکل از جمله شتاب گیری ناگهانی پس از خاموش کردن کروز کنترل و اتصال کوتاه منجر به توقف پیشرانه باعث شده‌اند مالکان حدود ۱.۳۸ میلیون دستگاه خودروی نیسان در آمریکا، اروپا و ژاپن راهی نمایندگی‌های این خودروساز شوند. البته ژاپنی‌ها می‌گویند فعلاً هیچ گزارشی از تصادف و جراحت ناشی از این مشکلات به دستشان نرسیده است.

 

نیسان همچنین می‌گوید تعداد ۶۴۳۴ دستگاه نوت اورا را نیز در کشور ژاپن به خاطر مشکل چراغ جلو فراخوان خواهد کرد. همچنین روزنامه یومیوری ژاپن در خبری جداگانه اعلام کرد برند موردبحث با سرمایه‌گذاری حدود ۷۲۰ میلیون دلاری در واحد خودروهای برقی رنو آمپر موافقت کرده است. این اقدامات در جهت توازن دوباره اتحاد بین رنو و نیسان صورت می‌گیرد.

کمپانی نیسان با مشکلات متنوعی در چند سال اخیر دست‌وپنجه نرم می‌کند و اگرچه میزان فروش آن در کشور ژاپن طی ماه‌های آوریل تا ژوئن رشد ۱۹ درصدی داشته اما شاهد افت فروش ۲۰ درصدی این برند در چین به خاطر کاهش مشوق‌های دولتی و سبد محصولات قدیمی هستیم. فراخوان موردبحث نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای این خودروساز دوست‌داشتنی شود. البته نیسان در بحث فراخوان تنها نیست چراکه چندی پیش هوندا نیز بیش از ۱۲۴ هزار دستگاه خودروی خود را در آمریکا به دلیل نقص احتمالی سیستم ترمز فراخوان کرد. تویوتا نیز ماه پیش حدود ۹۶ هزار دستگاه کرولا کراس بازار آمریکا را به نمایندگی‌ها فرا خوانده بود.

 

نوشته فراخوان ۱.۳۸ میلیون دستگاه خودروی نیسان در سه قاره مختلف! اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992