پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گریت وال موکا هیبریدی ۲۰۲۳ ؛ شاسی بلند ۴۸۰ اسب بخاری با ابعاد تیگو ۸ پرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، گریت وال موکا پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ جدیدترین شاسی بلند چینی‌ها است که از نظر اندازه، رقیب تیگو ۸ پرو PHEV محسوب می‌شود و چهره خانواده پسندی دارد.

 

برند وی – WEY یکی از زیرمجموعه‌های گریت وال به حساب می‌آید که قبلا با برخی از محصولات آن‌ها مثل یوآنمینگ آشنا شده بودیم. حالا قرار است به سراغ یکی از خانواده‌ پسند ترین شاسی بلندهای این برند یعنی گریت وال وی موکا PHEV 2023 برویم و با مشخصات فنی و قیمت احتمالی آن آشنا شویم.

 

ابعاد این خودرو شامل ۴۸۸۱ میلی متر طول، ۱۹۶۰ میلی متر عرض و ۱۶۹۰ میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورها هم به ۲۹۱۵ میلی متر می‌رسد. از نظر اندازه، شاید فونیکس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی، نزدیک‌ترین رقیب آن باشد اما از نظر کیفیت، محصولات گریت وال یک سر و گردن بالاتر از سایر چینی‌ها هستند. فقط به تانک ۵۰۰ نگاه کنید و خودتان قاضی باشید.

۷۶۲ نیوتن متر گشتاور برای شاسی بلند خانوادگی

شاسی بلند Mocha DHT PHEV 2023

این خودرو در ۲ نسخه مختلف راهی بازار خواهد شد که هم از نظر قوای محرکه و هم از نظر آپشن‌، زمین تا آسمان با هم فرق دارند. هر دو از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ ۱.۵ لیتری هیبریدی و یک موتور برقی (سنکرون آهنربای دائمی) بهره می‌برند اما توان نسخه استاندارد به ۲۹۱ کیلو وات (۳۹۰ اسب بخار) قدرت و ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور محدود می‌شود.

شاسی بلند Mocha DHT PHEV 2023

 

این اعداد در نسخه پرچمدار و به لطف یک موتور برقی اضافی در محور عقبی، تقریبا ۳۵۵ کیلو وات (۴۸۰ اسب بخار) قدرت و ۷۶۲ نیوتن متر گشتاور جهش پیدا می‌کنند.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۴.۸ ثانیه با مصرف صدی ۲.۵ لیتر

گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی 2023

گیربکس گریت وال موکا PHEV 2023 از نوع اتوماتیک ۲ سرعته هیبریدی یا همان ۲DHT است و یکی از مهم‌ترین اِلمان‌ها در شتاب گیری به حساب می‌آید. برای مثال شتاب ۰ تا ۱۰۰ گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ در نسخه پرچمدار فقط ۴.۸ ثانیه است. مصرف سوخت خودرو هم در حالت ترکیبی هیبریدی و در هر ۱۰۰ کیلومتر، از ۲.۵ لیتر تجاوز نمی‌کند.

باتری‌های بزرگ و ۱۳۰۰ کیلومتر رانندگی بدون توقف

گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی 2023

نیروی موتور برقی در گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ از پکیج باتری‌های ۳۹٫۶ کیلو وات ساعتی تامین می‌شود که برای یک خودرو PHEV، از اندازه کافی هم چند برابر بیشتر است. برای مثال بد نیست بدانید که ظرفیت باتری‌های فونیکس تیگو ۸ پرو PHEV از ۱۹ کیلو وات ساعت بیشتر نمی‌شود.

گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی 2023

به لطف این باتری‌ها، گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳ می‌تواند بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر را بدون توقف طی کند و فقط در عرض ۳۵ دقیقه، دوباره تا ۸۰ درصد شارژ شود. البته اگر خودرو را روی حالت رانندگی تمام برقی قرار دهید، فقط ۲۰۴ کیلومتر راه می‌رود.

قیمت گریت وال وی موکا پلاگین هیبریدی ۲۰۲۳

فعلا از قیمت این خودرو اطلاعات مشخصی در دست نیست اما با توجه به لیست رقیبان و امکانات چشمگیر و مشخصات فنی جذاب، حدس می‌زنیم که قیمت گریت وال موکا PHEV DHT 2023 از ۵۰ هزار دلار شروع شود و در نسخه پرچمدار به نزدیک ۶۰ هزار دلار برسد.

نوشته گریت وال موکا هیبریدی ۲۰۲۳ ؛ شاسی بلند ۴۸۰ اسب بخاری با ابعاد تیگو ۸ پرو اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992