پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۳

نمایشگاه قطعات خودرو و موتورسیکلت؛ سنندج ۱۳ شهریور در کردستان  

 به گزارش خانه روشن نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت خودرو، به ویژه قطعات، هرسال در بیش از۶ استان برگزار می شود. بازدید از این نمایشگاه‌ها برای مشاهده تازه‌های این صنعت و توسعه بازار آنها خالی از لطف نیست. همین مساله سبب می‌شود که شرکت‌های تولید کننده، بازرگانی و توزیعی قطعات خودرو برای توسعه بازار خود به دنبال جذب مشتری در شهرهای دیگر باشند.

هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته، در استان‌کردستان، شهرسنندج از تاریخ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزارخواهدشد. همزمان با این نمایشگاه، دومین نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و صنایع وابسته نیز برگزارمی‌گردد.

بازدیدکنندگان خاص این نمایشگاه‌ها با هدف از پیش تعیین شده، جذب این نمایشگاه‌ها می‌شوند. اما در کنار آن مشاهده‌کنندگان علاقمندان به صنعت خودرو نیز می‌تواند هم به سیروسیاحت این دیدنی‌های ایران بروند؛ و هم از نمایشگاه‌های قطعات خودرو بازدیدکند.

برگزارکننده این دوره نمایشگاهشهر زیبای سنندج، شرکت آریا ماد غرب است.

بختیار دیوانی مدیرعامل شرکت‌آریا ماد غرب، درباره اهداف این نمایشگاه گفت: ما با دو هدف این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم، یکی بحث تبلیغ و معرفی شرکت های خودروسازی است و دیگری معرفی محصولات تازه شرکت‌های تولیدی و پخش کننده‌هاست.

وی درادامه با اشاره به اینکه دوره اول نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و صنایع وابسته نیز با استقبال روبرو شد؛ افزود: باتوجه به بازخورد خوبی که دریافت کردیم، تصمیم به ادامه برگزاری این نمایشگاه داریم.

دیوانی با دعوت از همه تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان شبکه توزیع برای گرفتن غرفه یا بازدید از نمایشگاه، اظهار امیدواری به مفید و مناسب بودن این دوره نمایشگاه استان کردستان کرد. امسال کرد

مدیرعامل شرکت آریا ماد غرب درباره استقبال شرکت‌های قطعات‌یدکی در سطح استان از این نمایشگاه افزود: کل شرکت‌های پخش‌کننده لوازم یدکی، اعم از خرده فروش و عمده فروش، به دلیل اینکه از خروجی نمایشگاه رضایت داشتند، هردوره در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات درسطح استان گفت: دعوت نامه‌هایی برای همه فعالان این صنف ارسال شده است و در سطح استان هم بنرهایی نصب شده است تا درکنار مخاطب خاص، مخاطب عام نیز از بازدید نمایشگاه بهره ببرد.

دیوانی درباره آخرین مهلت شرکت در نمایشگاه افزود: نهایتا تا تاریخ۷ شهریور، فرصت ثبت‌نام در نمایشگاه را دارید.

علاقمندان به شرکت و حضور  در این نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های زیرتماس بگیرند:

۰۹۱۸۴۴۲۵۷۹۷

۰۸۷-۳۳۱۶۱۶۲۲

۰۸۷-۳۳۱۷۸۱۲۰

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992