به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نخستین همایش تجربیات برتر در زمینه خدمات پس از فروش خودرو صبح گذشته با حضور اعضای هیاتمدیره انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو و نمایندگان شبکه خدمات شرکتهای خودروسازی و با میزبانی گروه بهمن برگزار شد. بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن، در ابتدای این همایش به موضوع اصلی پرداخت و گفت: “با توسعه صنعت خودرو در سالهای اخیر، انتظار مشتریان از خدمات پس از فروش نیز گسترش یافته و با تولید خودروهای برقی، انتظارات آنها به طور چشمگیری افزایش یافته است.”
وی به این نکته اشاره کرد که امروزه تولید خودروهای برقی به یک چالش جدی در کشور تبدیل شده است و افزود: “با خبر شدن از جلساتی که وزیر صمت و شهردار تهران برای برنامهریزی الکتریفیکاسیون خودروهای شهر تهران برگزار میکنند، به شرکتهای خدمات پس از فروش مسئولیتی برعهده گرفته شده است تا جلوی عقبماندگی و برآورده کردن نیازهای مشتریان را بگیرند.”
علیمرادلو افزود: “این در حالی است که در سالهای گذشته، درباره یارانههایی که دولت به خودروسازان برای تولید خودروهای برقی اختصاص میدهد، صحبت میشد و همه به تعجب به این موضوع نگاه میکردند. اما امروز ساخت خودروهای برقی به یک واقعیت تبدیل شده و نگرش مشتریان نسبت به صنعت خودرو تغییر کرده است.”
در ادامه، مدیرعامل گروه بهمن یادآوری کرد: “امروز با افزایش انتظارات مشتریان، هدف ما تنها جلب رضایت آنها نیست، بلکه رقابت در ارائه خدمات پس از فروش بسیار جدیتر شده است.” وی تأکید کرد: “گروه بهمن همواره مشتریان خود را به عنوان خانوادهای میبیند و سعی میکند مشکلات آنها را با بالاترین سطح اهمیت بررسی کند. این رویکرد را در خصوص الکتریفیکاسیون خودروها نیز رعایت خواهیم کرد.”
مدیرعامل گروه بهمن تأیید کرد: “ما همیشه باور داشتهایم که مشتریانی که برای دریافت خدمات به نمایندگی مراجعه میکنند، در شرایط اورژانسی قرار دارند. زیرا زمانی که با خرابی خودرو مواجه میشوند و برای تعمیرات هزینه میپردازند، ناراحتی زیادی را تجربه میکنند. بنابراین، در ارتباط با مشتریان، خوشروی و رفتار متعالی اولین قدم است که در نهایت به حفظ منافع مشتریان کمک میکند.”
در پایان، مدیرعامل گروه بهمن به واردات خودروهای کارکرده اشاره کرد و تصریح کرد: “با واردات خودروهای کارکرده، علاوه بر شرکتهای خودروساز، شبکه نمایندگیها نیز با مشکلاتی مواجه میشوند و به ایجاد تعمیرگاههای مختلف و افزایش قیمت قطعات یدکی در کشور منجر خواهد شد.”
نوشته همایش تجربیات برتر در زمینه خدمات پس از فروش خودرو توسط گروه بهمن برگزار شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.