پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۳

ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش خودرو می‌روند!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین، براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس: یکی از شاخص‌های مهم که می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت محصول را از منظر مشتریان تعیین کند، شاخص «میزان رضایت از کیفیت اولیه محصول»  (تعداد ایرادها در سه ماه اول پس از تحویل خودرو) است.

براساس گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در سال ۱۳۹۶ این شاخص ۳٫۷ بوده که در سال ۹۹ به ۳٫۱۲ و در پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ به ۲٫۷۹ رسیده است.

این در حالی است که متوسط بین‌المللی آن ۰٫۹ برآورد می‌شود. به عبارتی مصرف کننده ایرانی در دوره سه ماهه اول استفاده، بیش از سه برابر متوسط جهانی برای رفع ایرادهای خودرو به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کرده است.

 ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش ماشینشان می‌روند!

نوشته ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش خودرو می‌روند! اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992