پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳

محمدجواد کرمي، رئيس اتحاديه توليدکنندگان نان هاي فانتزي تهران:
گران شدن نان فانتزي با افزايش دستمزد کارگران و گراني مواد اوليه/ قيمت نان فانتري دستوري نيست

رئيس اتحاديه توليدکنندگان نان هاي فانتزي(حجيم و نيمه حجيم) تهران در دلايل افزايش قيمت نان فانتزي گفت: قيمت نان فانتري دستوري نيست و با افزايش حقوق کارگران و مواد اوليه در سال جاري افزايش يافته است.

.محمدجواد کرمي، رئيس اتحاديه توليدکنندگان نان هاي فانتزي تهران(حجيم و نيمه حجيم) در گفت وگويي با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران داشت بيان کرد: قيمت نان هاي حجيم بر اساس ميزان عرضه و تقاضا تعيين مي شود. با توجه به اين که امسال دستمزد کارگران و مواد اوليه افزايش يافته، نرخ نان هاي حجيم هم بين ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته که البته اين موضوع در محلات مختلف و فروشگاه هاي مختلف متفاوت است.

وي با بيان اينکه هم اکنون در تهران ۶۸۰ واحد صنفي داريم که به توليد و عرضه نان هاي فانتزي مشغول هستند اظهار کرد: سال گذشته در بحث هدفمند کردن يارانه ها قيمت آرد در بخش نان هاي حجيم با مشکلاتي مواجه شد و افزايش ۱۰ برابري قيمت ها را شاهد بوديم که باعث کاهش توليد چشمگير نان هاي فانتزي شد. ولي حالا خوشبختانه به ۷۰ درصد توليد سال هاي قبل رسيده ايم و اميدواريم دوباره به ميزان توليد و فروش سال هاي قبل برگرديم.

کرمي در ادامه تاکيد کرد: البته در اين حوزه موضوع قدرت خريد مردم هم مطرح است که بسيار کاهش داشته و مصرف نان هاي حجيم کم شده است.

کرمي در پايان عنوان کرد: اميدواريم نان هاي فانتزي در سبد مصرف اصلي خانواده ها جاي ثابتي پيدا کند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992