پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۷ مهر ۱۴۰۳

معرفی رنجروور SV مدل ۲۰۲۴ با ۶۱۵ اسب بخار قدرت و به‌روزرسانی فناوری

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، رنجروور برای مدل ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده که شامل تجهیز به پیشرانه‌های قوی‌تر، تکنولوژی‌های جدید و قابلیت سفارشی‌سازی بیشتر می‌شود.

هرچند مدت‌زمان زیادی از معرفی نسل جدید رنجروور نمی‌گذرد اما لندروور برای مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها تجهیز پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و به سیستم هیبریدی خفیف است اما خبر مهم‌تر ارائهٔ نسخهٔ قوی‌تری از این موتور با ۶۱۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور در رنجروور SV است. این پیشرانهٔ قدرتمند فقط در نسخهٔ SV ارائه می‌شود.

علاوه بر این، لندروور نسخه‌های هیبریدی P440e و P510e را هم به‌روزرسانی کرده تا ازاین‌پس به ترتیب با نام P460e و P550e به بازار عرضه شوند. هردو مدل از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو و یک پکیج باطری ۳۸.۲ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند اما به لطف موتور الکتریکی قوی‌تر ۲۲۰ اسب بخاری، قدرت آن‌ها به ترتیب به ۴۶۰ و ۵۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. این دو مدل می‌توانند تا ۱۲۰ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کنند درحالی‌که نسخهٔ قوی‌تر P550e ظرف تنها ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

در بخش تکنولوژی هم به‌روزرسانی‌هایی صورت گرفته است. رنجروور مدل ۲۰۲۴ به جدیدترین نسل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro لندروور مجهز شده که از طریق نمایشگر مرکزی ۱۳.۱ اینچی ارائه می‌شود. این شرکت همچنین برای شاسی‌بلند پرچم‌دار خود یک دستیار جاده‌ای جدید را ارائه کرده که به‌عنوان کروز کنترل تطبیقی برای جاده‌های کوچک‌تر و روستایی عمل می‌کند. سیستم جدید Dynamic Response Pro که اولین بار در رنجروور اسپرت معرفی شد نیز کنترل بهتری را هنگام پیچیدن فراهم می‌کند.

رنجروور مدل ۲۰۲۴ همچنین از کروز کنترل تطبیقی آفرود هم بهره می‌برد که بخشی از سیستم Terrain Response 2 است. این سیستم با چهار حالت مختلف، در موقعیت‌های خارج جاده‌ای گوناگون، به‌طور خودکار سرعت خودرو را تنظیم کرده و آن را به‌سادگی از روی موانع رد می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های رنجروور مدل ۲۰۲۴ نیز بهره‌مندی از سرویس جدید SV Bespoke است. این سرویس نهایت شخصی‌سازی را برای نسخه‌های اتوبیوگرافی و SV فراهم می‌کند. این سرویس امکان انتخاب از بین مجموعه‌ای از متریال و رنگ‌های مختلف برای داخل و بیرون خودرو را به خریداران می‌دهد.

SV Bespoke یک فرایند هفت مرحله‌ای است که طی آن خریداران می‌توانند همه‌چیز از رنگ و متریال گرفته تا روکش‌ها و تم‌ها را انتخاب کنند. این سرویس ۳۹۱ رنگ مختلف را برای متریال داخلی ارائه می‌کند و حتی شامل نشان‌های بیرونی رنجروور از طلای ۲۴ عیار هم می‌شود. حتی اگر این هم کافی نباشد، خریداران می‌توانند از طریق خدمات ویژهٔ لندروور، نمونه‌ای از هر رنگی که دوست دارند را ارائه کرده و مثل همان را برای خودرو سفارش دهند.

 

نوشته معرفی رنجروور SV مدل ۲۰۲۴ با ۶۱۵ اسب بخار قدرت و به‌روزرسانی فناوری اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992