پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۲ تیر ۱۴۰۳

بی وای دی دیسترویر ۰۵ با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و قیمت ۱۵ هزار دلار عرضه شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، شرکت چینی بی وای دی سدان جدید دیسترویر ۰۵ خود را با قیمت حدود ۱۵ هزار دلار راهی بازار کرد. این خودرو که به دنبال جلب نظر مشتریان جوان‌تر است از پیشرانه‌ای با حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

دیسترویر ۰۵ سدانی جمع‌وجور بوده و اولین محصول از سری خودروهای جدید وارشیپ بی وای دی محسوب می‌شود. این خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی به دنبال جذب مشتریان جوان هستند. دیسترویر ۰۵ اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۲۱ معرفی شد. خودروی موردبحث بر پایه مدل شین پلاس DM-i شکل گرفته و قیمت آن از ۱۴,۷۰۰ دلار شروع و به ۲۱,۵۰۰ دلار می‌رسد.

سدان جدید بی وای دی از طراحی سرراست با ورودی هوای بزرگ استفاده می‌کند. البته طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۷۸۰/۱۸۳۷/۱۴۹۵ میلی‌متری و فاصله بین محوری ۲۷۱۸ میلی‌متری ارتباط چندانی با نام خودرو ندارند و بسیاری از افراد انتظار خودرویی بزرگ‌تر و خشن‌تر را داشتند.

 

نیروبخش دیسترویر ۰۵ پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و یک یا دو واحد برقی است. اگرچه خود پیشرانه بنزینی ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما قدرت ترکیبی مدل‌های مجهز به یک و دو پیشرانه برقی به ۱۸۰ و ۱۹۷ اسب بخار می‌رسد. کوچک‌ترین باتری نصب شده در این سدان شعاع حرکتی ۵۵ کیلومتری در حالت برقی را تأمین خواهد کرد درحالی‌که باتری بزرگ‌تر باعث می‌شود دیسترویر ۰۵ در حالت برقی ۱۲۰ کیلومتر را طی کند.

 

این خودروی جدید در هر ۱۰۰ کیلومتر ۳.۸ لیتر سوخت مصرف می‌کند و شعاع حرکتی کلی آن به فراتر از ۱۲۰۰ کیلومتر می‌رسد. سدان جدید چینی‌ها می‌تواند در عرض ۷.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. تمامی مدل‌های دیسترویر ۰۵ از شبکه ارتباطی هوشمند دی لینک استاندارد استفاده می‌کنند.

 

 

رانندگان همچنین می‌توانند با استفاده از اپل واچ یا آیفون اقدام به باز و بسته درب خودرو نمایند. این سدان نیز همانند دیگر محصولات جدیدتر بی وای با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود که دلیل آن وقوع جنگ قیمتی بین خودروسازان بازار چین است.

نوشته بی وای دی دیسترویر ۰۵ با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و قیمت ۱۵ هزار دلار عرضه شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992