تعدیل قیمت‌ها برای این شرکت در سال ۲۰۲۳ یک روند عادی بوده زیرا در سال جاری تاکنون بارها قیمت هر یک از خودروهای خود را در بازارهای مختلف تغییر داده و این جدیدترین تغییر در بازار چین است.

 

بر اساس گزارش رویترز، این دومین تغییر قیمت هفته برای تسلاست، اوایل این هفته، این خودروساز افزایش قیمت‌های مدل ۳ و مدل Y را در چندین بازار از جمله ایالات‌متحده و چین اعلام کرد. همچنین این شرکت اعلام کرده است که پس از گسترش محصول در بازارهای کلیدی مانند ژاپن، اکنون پنج‌‌هزار سایت سوپرشارژر در سراسر جهان را اداره می‌کند. این خبر در حساب رسمی توییتر شارژ این شرکت منتشر شد و نقطه‌عطفی برای این شرکت محسوب می‌شود.

 

همچنین این سازنده خودروهای برقی تصاویری منتشر کرده تا نشان دهد شبکه سوپرشارژر این شرکت چگونه از زمان آغاز به کار خود گسترش یافته و از تعداد محدودی ایستگاه در ایالات متحده به پنج‌هزار ایستگاه در چندین کشور رسیده است.

در مقایسه با سه ماه اول سال، شبکه سوپرشارژر این خودرو دست‌کم ۵۳ غرفه در سطح جهان تاسیس کرده است.  این شرکت به‌طور متوسط در هر سایت ده غرفه نصب می‌کند که بیش از دو برابر میانگین است.

 

این موضوع به احتمال زیاد به دلیل سهولت نصب واحدهای سوپرشارژر پیش‌ساخته این شرکت است که دارای غرفه‌های نصب‌شده روی دال بتنی و اجزای الکتریکی آماده اتصال به شبکه هستند. علاوه بر اعلام این نقطه‌عطف، حساب توییتر ژاپنی این شرکت در همان روز اعلام کرد این شرکت اکنون ۳۰۰ سایت سوپرشارژر در این کشور دارد.