پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۱۰ مهر ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=45457

احمد ابوالحسني، رئيس اتحاديه چاپخانه‌داران تهران:
تسهيلات ۱۰ ميلياردي براي صنعت چاپ/ چاپخانه‌داران در بهين‌ياب ثبت‌نام کنند

رئيس اتحاديه چاپخانه‌داران تهران از تسهيلات ۱۰ ميلياردي وزارت صنعت، معدن و تجارت براي واحدهاي چاپي خبر داد.

احمد ابوالحسني، رئيس اتحاديه چاپخانه داران تهران با اشاره به مذاکره با وزارت صمت براي استفاده واحدهاي چاپي از تسهيلات گفت: طبق توافقات اوليه قرار بر اين شده است که به واحدهاي چاپي بين ۱ تا ۱۰ ميليارد تومان سرمايه در گردش اختصاص پيدا کند.

وي ادامه داد: بر اين اساس متقاضيان مي توانند با مراجعه به سامانه بهين ياب براي دريافت تسهيلات مورد نظر ثبت نام کرده و از تسهيلات سرمايه در گردش يا سرمايه ثابت استفاده کنند، همچنين واحدهاي چاپي ميتوانند از تسهيلات ۱۸ درصدي بانک کلي تا مبلغ ۱۰ ميليارد تومان نيز استفاده کنند.

ابوالحسني با اشاره به وضعيت نامساعد بازار سفارشات چاپي گفت: در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال هاي گذشته با کاهش سفارشات چاپ روبه رو بوديم، از سوي ديگر فرسوده بودن ناوگان صنعت چاپ دغدغه بسياري از فعالان اين عرصه است که به دليل نبود سرمايه در گردش امکان بازسازي آن نيز وجود نداشته است، با فراهم شدن اين تسهيلات بخشي از بدنه صنعت چاپ امکان بازسازي و نوسازي پيدا خواهد کرد.

وي در پايان گفت: همه واحدهاي چاپي در تهران مي توانند از اين تسهيلات استفاده کنند و ثبت نام براي دريافت نيز از هم اکنون امکان پذير است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992