پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۷ مهر ۱۴۰۳

جتور داشنگ i-DM پلاگین هیبریدی با قیمت ۲۱ هزار دلار راهی بازار شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، برند جتور به عنوان زیرمجموعه چری چین خودروی شاسی‌بلند اسپرت و پلاگین هیبریدی داشنگ i-DM را با قیمت آغازین حدود ۲۱ هزار دلار راهی بازار کرد. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو جایگاه شارژ متحرک است که می‌توان از آن برای روشن کردن برخی لوازم‌خانگی استفاده کرد.

 

جتور داشنگ i-DM به عنوان شاسی‌بلندی کامپکت عرضه می‌شود و طول/عرض/ارتفاع آن به ۴۵۹۰/۱۹۰۰/۱۶۹۰ و فاصله بین محوری‌اش به ۲۷۲۰ میلی‌متر می‌رسد. خودروی موردبحث با شش رنگ مشکی، سفید، آبی، خاکستری فانتوم، خاکستری مونلایت و سبز عرضه خواهد شد. از نظر طراحی نیز باید به مواردی همچون خطوط تیز بدنه، دستگیره‌های درب پاپ اوت و رینگ‌های ۱۹ اینچی بزرگ اشاره کرد که حس اسپرت بودن خودرو را منتقل می‌کنند. قیمت محصول موردبحث از ۲۱,۶۰۰ دلار شروع شده و به ۲۴,۵۰۰ دلار می‌رسد.

در نمای جلوی این خودروی چینی طراحی جدای چراغ‌ها و جلوپنجره بدون فریم خودنمایی می‌کنند. نمای عقب هم چراغ‌های Y شکل، اسپویلر روی سقف و چهار خروجی اگزوز را به نمایش می‌گذارد. جتور داشنگ i-DM به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و سیستم هیبریدی با گیربکس یکپارچه مجهز است و حداکثر قدرت و گشتاور آن به ۳۲۲ اسب بخار و ۵۴۵ نیوتون متر می‌رسد.

 

 

باتری ۱۹.۲۷ کیلووات ساعتی بکار رفته نیز باعث ایجاد شعاع حرکتی ۸۰ کیلومتری در حالت برقی می‌شود. مصرف سوخت خودروی موردبحث در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز به ۱.۷ لیتر می‌رسد. همچنین برد کلی جتور نیز ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد بود.

 

سری هم به کابین بزنیم که طراحی مینیمالیستی دارد. سه ترکیب رنگی آبی و سفید، خاکستری و سفید و مشکی و قرمز قابل انتخاب هستند. این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی به‌صورت استاندارد با نمایشگر مرکزی ۱۵.۶ اینچی، پشت آمپرهای ۸ اینچی و هدآپ دیسپلی عرضه می‌شود.

 

همچنین از حداقل دکمه‌های فیزیکی در داشبورد و کنسول مرکزی استفاده شده تا حس و حال مدرنی به کابین داده شود. از نظر ایمنی هم سیستم دستیار رانندگی سطح ۲ به همراه دستیار پارک ۵۴۰ درجه وجود دارد. کروز کنترل، استارت از راه دور، ورود بدون کلید و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند نیز جزو دیگر تجهیزات i-DM هستند.

نوشته جتور داشنگ i-DM پلاگین هیبریدی با قیمت ۲۱ هزار دلار راهی بازار شد اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992