پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در لرستان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا عبدی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با صندوق کار آفرینی امید انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح سهمیه نوسازی ۳۰ ناوگان برای استان لرستان در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به شرایط این طرح برای ناوگان اشاره کرد و افزود: ناوگان سواری کرایه متعلق به متقاضی باید سن بیشتر از ۱۰ سال (سال ساخت ۱۳۹۱ ) و پایین‌تر داشته، ناوگان سواری کرایه متعلق به متقاضی باید دارای حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت با کد رهگیری در طول سال گذشته(۱۴۰۱) باشد، سند مالکیت خودرو باید به نام متقاضی باشد، ناوگان جدیدی که به متقاضی اختصاص خواهد یافت از محصولات شرکت ایران خودرو در حال حاضر (سمند سورن پلاس) است.

عبدی تصریح کرد: بهره‌مندی از تسهیلات بانکی کم بهره (در صورت وجود منابع لازم از سوی سازمان برای کاهش نرخ تسهیلات) تا سقف ۲ میلیارد ریال است.

وی به شرایط متقاضی در این طرح اشاره کرد و گفت: مالک خودرو می‌باید دارای کارت هوشمند ناوگان معتبر داشته، متقاضی باید دارای معرفی‌نامه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خطاب به اتحادیه شرکت‌های سواری کرایه بین شهری کشور باشد. همچنین نباید ظرف ۶۰ ماه گذشته از هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی خودرو خریداری نموده باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در صورت وجود تقاضا بیش از ظرفیت تعیین شده برای استان اولویت ثبت نام بر اساس تاریخ ثبت نام متقاضی خواهد بود.

نوشته اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در لرستان اولین بار در قطعات خودرو. پدیدار شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992