پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
اصناف پل ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده هستند

سید محمد پاکمهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی اتاق اصناف ایران گفت: اصناف قشر تاثیر گذار جامعه هستند که مایحتاج عمومی جامعه را تامین می‌کنند و اگر حمایتی از اصناف صورت نگیرد به معنای عدم حمایت از قشر مصرف کننده می باشد.

 

 

وی تصریح کرد: اصناف پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کنندگان و قشر واسطه هستند، که همیشه جانب انصاف را رعایت کردند و همیشه کسب رزق و روزی حلال را مد نظر داشته اند و در مباحث تحریم‌ها و احتکار فشار مضاعف بر مردم و مصرف کنندگان می باشد، که در طول مدت تحریم ها و فشارهای اقتصادی با همراهی اصناف شرایط تامین و توزیع کالا مدیریت شد.

 

 

پاکمهر افزود: شاهد همراهی اصناف در دوره بیماری کرونا بودیم که با تعطیلی بازار و گذشتن از کسب وکار خود تاثیر بسزایی در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و در تامین سلامت و نیازهای جامعه داشتند و دولت طبیعتا شاهد نقش اثر گذار اصناف بوده است و لازم است دولت و مجلس در همراهی با اصناف نگاه ویژه به بحث بخشودگی مالیاتی داشته باشند.

 

 

وی تصریح کرد: اصناف با توجه به هزینه های مضاعفی که متحمل می شوند از جمله افزایش هزینه های خدماتی و حاملهای انرژی( برق، آب، گاز و آب)، دستمزد کارگر، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه کارگر و دیگر هزینه ها نیاز به طرح های حمایتی دارندو به واقع دولت و مجلس باید نگاه حمایتی را به بخش خصوصی به ویژه واحدهای تولیدی داشته باشد.

 

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: خوشبختانه در مسیر مدیریت بازار همراهی و همدلی اصناف و بازاریان متدین را داریم که این مساله در دوران کرونا اثبات کردند و این همراهی را در کمتر کشورها شاهد هستیم .

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992