پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=40098

محمدرضا آل سارا، رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران:
قيمت تاير کاهش مي‌يابد/ نيازي به افزايش تعداد نمايندگي‌ ها نيست

رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران از روند مناسب توزيع تاير و کاهش قيمت اين محصول در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا آل سارا، رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران از روند مناسب توزيع تاير و کاهش قيمت اين محصول در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وي در خصوص تاثير افزايش ۲۰ درصدي نرخ تاير بر بازار اظهار داشت: توزيع تاير به بازار کاهش يافته بود که با تدبير وزارت صمت، در حال حاضر روند مناسبي را طي ميکند. واحدهاي صنفي اقدام به توزيع تاير کردند و تا ۱۵ فروردين ادامه دارد و پس از آن اگر تصميمات جديدي اتخاذ شود، اطلاعرساني مي شود.

آل سارا در خصوص افزايش سود عمده فروش و خرده فروش افزود: نماينده توزيع تاير به ميزان کافي وجود دارد و نيازي به افزايش تعداد نمايندگي ها نيست.

رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران گفت: سود ۳ و ۱۲ درصدي براي عمده فروش و خرده فروش تغييري نداشته است.

آل سارا در خصوص چالش هاي شبکه خرده فروش با توليدکنندگان تاير و نمايندگي هاي توزيع تاکيد کرد: با درايت وزارت صمت مشکلات در حال مرتفع شدن است و اميدواريم در سال جاري به سرعت به عادي شدن قيمت تاير نزديک شويم. قطعا در اوايل سال ۱۴۰۲ قيمت تاير کاهش مي يابد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: کاهش قيمت تاير به دليل آغاز توزيع تاير و عبور از توقف احتمالي در توزيع است. توزيع تاير به تدريج برابر با تقاضاي بازار خواهد بود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992