پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات عرضه خرمای تنظیم بازاری

مدیرکل نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از توزیع خرمای تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش خانه روشن، امراللهی در این باره اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهادکشاورزی تامین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران را قبل از آغاز سال نو انجام داد و بازار رسانی در کلیه استان ها به تفکیک و درخواست استان ها نیز انجام شد.

وی ادامه داد: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای این کار صورت گرفت که از ابتدای ماه رمضان در ۲۲میدان اصلی میوه و تره بار توزیع شروع و روزهای بعد نیز در بازارهای زیرمجموعه توزیع انجام شد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: یکی از فروشگاه های زنجیره ای که ۱۵۰۰شعبه در سراسرکشور داشت و کالا رسانی انجام می داد نیز دریافت کالا را از استان کرمان و شهرستان بم آغاز کرد.

امراللهی تصریح کرد: در سراسر کشور نیز غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می کردند خرمای تنظیم بازار مضافتی با قیمت مصوب هر کیلو۷۱هزارو۴۰۰تومان، با بسته ۶۰۰گرمی حدود ۴۵هزارتومان و خرمای کبکاب نیز با قیمت هرکیلو ۳۹هزارتومان عرضه می کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: خرمای تنظیم بازاری تا سیزدهم فروردین ماه در غرف میوه تنظیم بازاری شب عید عرضه می شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992