پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

http://khaneroshan.ir/?p=39962

عضو منتخب اتاق بازرگانی آبادان در گفت‌وگو با بازار:
روابط خارجی سبب رشد تولید از طریق صادرات می‌شود

رادمهر، عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: روابط خارجی سبب رشد تولید به منظور صادرات و ارزآوری و در نتیجه مهار تورم می‌شود.

بابک رادمهر در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: شعار سال جاری مهار تورم و رشد تولید تعیین شده است که در این راستا اگر تورم مهار شود، مردم منتفع خواهند شد.

وی با اشاره به رشد تولید افزود: فعالیت شرکت‌های بورسی، چه شرکت‌هایی که صادرات محور هستند و چه شرکت‌هایی که فروش داخل دارند بر پایه تولید است.

عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ادامه داد: افزایش تولید داخل نیاز مردم را رفع خواهد کرد و همچنین افزایش تولید شرکت‌های صادرات محور منجر به ارزآوری شده و در نهایت مردم از آن منتفع خواهند شد.

رادمهر با اشاره به روابط خارجی ایران با کشورهای همسایه تاکید کرد: با توجه به ارتقای روابط اخیر کشور با کشورهای مختلف از جمله چین، امارات متحده عربی و عراق این انتظار وجود دارد که گشایش‌هایی حاصل شده و شرکت‌ها بتوانند انباشت تقاضایی که ایجاد شده است را پاسخ دهند.

این کارآفرین نمونه در همین خصوص توضیح داد: به طور حتم این امر گامی مهم در رشد تولید به منظور صادرات و ارزآوری و در نتیجه مهار تورم تلقی می‌شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992