پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی اصغر ملکي، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان گوشت گوسفندي تهران:
تقاضاي گوشت در حال حاضر مثل سال های قبل نيست

علي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع کنندگان گوشت گوسفندي در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف تهران افزود: تقاضاي گوشت در حال حاضر مثل سال هاي قبل نيست. علت اين موضوع را مي توانيم به سادگي در گراني گوشت و کاهش قدرت خريد مردم بيابيم.

 

 

وي ادامه داد: هر چند که طي چند روز گذشته به دليل ارائه محموله هاي گوشت توسط اداره امور پشتيباني دام(محموله هاي گوشت تنظيم بازاري)شاهد افزايش خريد گسترده بوديم، اما کليت بازار، اوضاع خوبي را نشان نمي دهد.

 

 

ملکي در ادامه توضيح داد: گوشت کالايي است که قيمت آن بر اساس تعادل ميان عرضه و تقاضا تنظيم مي شود. در چند هفته اخير عرضه بيشتر از تقاضا بوده است به همين دليل در هفته اخير قيمت گوشت کاهش يافت.

 

 

وي تصريح کرد: بايد توجه داشته باشيم که گوشت قيمت مصوب ندارد و بر اساس قيمتي که مغازه دار خريد کرده است به اضافه ۱۰درصد سود به فروش مي رشد. علت گراني گوشت نيز مستقيما گران شدن دام زنده است.

 

 

رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‎کنندگان گوشت گوسفندي تهران همچنين به موضوع نظارت بر واحدهاي صنفي اشاره کرد و گفت: نظارت اتحاديه بر واحد هاي صنفي به دليل گستردگي شهر و تعداد بالاي واحد هاي صنفي به طور مداوم امکان پذير نيست. اما به تمامي شکايت ها و درخواست ها با رعايت کامل حقوق مصرف‎کننده‎ها رسيدگي مي شود. البته بايد متذکر شويم که تعداد شکوائيه ها بسيار اندک است و جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992